HRAJEME SI: Únikové příběhy - procitnutí

Článek od: Kamba - 26.05.2023

Gamebooky jsou prima věc, poskytují unikátní kombinaci hry a příběhu, aniž by vyžadovaly nějakou obrazovku (na které v dnešní době koukáme někdy až příliš často). Bohužel se jedná o sólovou záležitost, číst jej ve dvou nebo dokonce více lidech není úplně jednoduché (jako přestavit si to dokážu, ale asi by mě to nebavilo). Naštěstí existuje dostupná alternativa: příběhové deskové hry. Rád hry tohoto žánru hraji se svou rodinou a když už recenzuji gamebooky, proč čas od času nenapsat i něco o nich? A pokud bude zájem, můžu v rubrice pokračovat.

#simcikvamerice: Washington D.C. aneb Capital wasteland - den první

Článek od: Petr Simcik - 08.02.2022

Washigton DC aneb Capital Wasteland...  za cca 55 let... je prostě zajímavé místo. Pro mě jako fanouška hry Fallout dokonce dvojnásob, protože přesně v něm se odehrává Fallout 3. Nic mě tudíž nemohlo zastavit, abych tak trochu zacestoval časem a navštívil známá herní místa a podíval se, jak vypadala před Velkou válkou roku 2077.

DESKOVKY: Trosečníci

Článek od: frankie - 11.05.2021

Hra Trosečníci. Kdo by neznal Robinsona Crusoe a alespoň na chvilku se nezasnil nad tím, jak by obstál sám na ostrově. Co když však ztroskotání lodi přežije více lidí, kteří budou nuceni trávit společně čas jako parta trosečníků? Jak by takový život na ostrově mohl vypadat, přibližuje nová hra od Albi Trosečníci.

RECENZE: Svět hry Cyberpunk 2077

Článek od: Marek - 14.04.2021

SOUTĚŽ! SOUTĚŽ!

Ahoj, tady Kerry!  "M" se nám tu nějak rozparádil, takže jsem jako dobrej kámoš musel zaskočit.
Jsme samozřejmě moc vděční, že jste si nás i dnes naladili a s chutí vám doporučujeme Night City navštívit. V rámci podpory partnerských vztahů mezi městy navíc vyhlašujeme soutěž o jeden výtisk zmíněného průvodce po Night City!

Deskovky: Ubongo Junior - Grzegorz Rejchtman

Článek od: Petr Simcik - 21.09.2016

Ubongo je logická hra, která je zároveň o rychlosti. Ideální pro kdejakou párty, ale už méně rodinnou oslavu, protože pokud zapojíte děti, nemají při obtížnosti dospělé verze šanci. A přesně proto je tu zvířátkové Ubongo junior.

TG: Tuníme Carcassone

Článek od: Petr Simcik - 18.05.2016

Na tuning Carcassone mě přivedl grafik a táta geek Petr Václavek a protože se mi to hodně zalíbilo, pustili jsme se hned následujícího víkendu do díla.

TG: Několik tipů pro DIY deskové hry

Článek od: Petr Simcik - 27.01.2016

Ať už budete vytvářet deskovou hru z knihy Táta Geek , leteckou bitvu z tohoto webu, nebo jinou deskovou hru, která se zde v budoucnu objeví, budete stát před stejnými problémy jako tisíce geeků před vámi. Z čeho vyrábět a jak?

HRA: Martin F., Limes

Článek od: Jan Žlebek - 26.01.2016

Čas: začátek našeho letopočtu. Místo: hranice říše římské. Úkol: naplánovat výstavbu. Stručně, jednoduše, rychle. Protože pokud něco vystihuje německou hru Limes opravdu trefně, pak jsou to tyto tři slova. Vlastně čtyři – v původním výčtu chybí ještě zábavně.

V zajetí minecraftové literatury

Článek od: Petr Simcik - 06.01.2016

Dostat malé školáky ke knize může být někdy docela peklo. A to i ke knize o které jsme přesvědčení, že by se jim měla líbit. My jsme z ní byli v jejich věku nadšení, že? Jenže časy se mění a vkus s nimi.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - hry