Gamebookové novinky roku 2022 – Mytago

Článek od: Kamba - 19.04.2022

Už je to rok, co jsem psal o chystaných gamebookových novinkách, a nastal čas téma trochu oprášit a podívat se, co se za uplynulý rok událo a co nás čeká. Stejně jako minule začnu nakladatelstvím Mytago, které je u nás co do počtu vydávaných titulů naprostým unikátem.

Literární vyhlídky – leden až březen 2020

Článek od: Petr Simcik - 30.01.2020

Knižní novinky začátkem roku jsou poměrně nevděčná disciplína, protože vydavatelé s informacemi zatím škudlí. Vzpamatovávají se po předvánočních uzávěrkách a počítají skromné zisky i po novoročních slevách. Každopádně tu naštěstí máme i takové, kteří šlapou do pedálů celý rok. 

LITERATURA: Prázdninové čtení

Článek od: Redakce - 12.07.2018

Jedna šestina prázdnin už je za námi a my jsme se rozhodli posbírat v redakci nějaká ta knižní doporučení. A že je z čeho vybírat. Je vidět, jak může skupina lidí tvořících jeden skvělý projekt mít naprosto rozdílný pohled na to, co je to letní odpočinkové čtení. Myslím, že si nejde nevybrat. 

Literární vyhlídky: srpen-září

Článek od: Martin Stručovský - 18.08.2017

Přichází další Literární vyhlídky,  v nichž lze zjistit následující: okurková sezóna je za námi. Novinky od Heteši a Šlechty už jsou sice venku, ale chystá se toho mnohem víc. Dorazí Batman, další komiks od Chucka Palahniuka, ale taky třetí Časodějové a dvě ambiciózní historické fantasy - Přemyslova krev a Hořící kůň. 

Literární vyhlídky: duben a květen

Článek od: Jan Křeček - 10.04.2017

Březen – za kamna vlezem. Duben – ještě tam budem. A v květnu nejspíš taky, protože jinak nemáme šanci přečíst tu záplavu zajímavých nových titulů. Zorientovat se vám pomůže nové vydání Literárních vyhlídek.

Literární vyhlídky: únor a březen

Článek od: Petr Simcik - 08.02.2017

Máme druhý měsíc nového roku a my jsme zde s zpět s literárními vyhlídkami. Tentokrát budou trochu improvizované, protože mnohé ediční plány se teprve sestavují. Proto než jsem shromáždil všechny informace, dvě knihy již například vyšly…

Literární vyhlídky: srpen a září

Článek od: Lucie Koucká - 01.08.2016

V pořadí třetí Literární vyhlídky představují knižní novinky srpna a září. Jsou to měsíce na produkci slabší, přece jen dovolené jsou ještě v plném proudu a vydavatelé sbírají síly na bohatý předvánoční trh. 

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Literární vyhlídky