KOMIKS: Čarodějky W.I.T.C.H. 10-12

Článek od: Jana K. - 14.03.2024

Čtvrtý z nově vydávaných souborů komiksů W.I.T.C.H. (scénář Elisabetta Gnone, ilustrace Francesco Artibani) se pyšní nejen oranžovou obálkou, která skvěle zapadá do celkového barevného konceptu, ale i pěti dalšími dobrodružstvími mladých Strážkyň Kondrakaru, nazvanými Stopy minulosti, Osvobození, Klam a zrada, Koruna ze světla a Buď navždy.

KOMIKS: Čarodějky W.I.T.C.H. 4-6

Článek od: Jana K. - 22.01.2024

Soubor prvních třech komiksů Čarodějek W.I.T.C.H. se u českých čtenářů setkal s vřelým přijetím, není proto divu, že se nakladatelství EGMONT rozhodlo vydat i další části.

 

KOMIKS: Čarodějky W.I.T.C.H. 1-3

Článek od: Jana K. - 02.01.2024

Nostalgie. Každý si pod tímto pojmem vybavíme něco jiného. Písničku, film, knihu, vzpomínku… Cokoliv, co se nás v dobách minulých nějak dotklo. Něco, co nám utkvělo v paměti na dlouhou dobu.

KOMIKS: Eternals, Vol. 1: Only Death is Eternal

Článek od: Daniel Palička - 03.10.2023

Kieron Gillen patří k hvězdám současného superhrdinského mainstreamu. Scenárista, který na americkém trhu zapůsobil tituly jako Young Avengers, Darth Vader, Die nebo Once & Future King (česky dostupné pod názvem Král, jenž byl a bude), se v roce 2021 chopil pravidelné série Eternals. Na její první svazek s podtitulem Only Death is Eternal se detailně podíváme. Stojí za pozornost? A mohl bych komiks vřele doporučit úplným začátečníkům?

KOMIKS: Zázrak a Pružina

Článek od: Daniel Palička - 28.09.2023

V roce 2015 rozjeli scenárista Petr Macek a kreslíř Petr Kopl komiksovou sérii Dechberoucí Zázrak. Dá se říct, že kreativní duo s ní vyplnilo díru na trhu. Pravidelná řada vydávaná formou klasických komiksových sešitovek totiž byla něco neokoukaného a nová značka s ryze českým hrdinou měla slušný potenciál. Scénáře sice pokulhávaly a byly plné děr, neměnilo to však nic na faktu, že Zázrak vnesl do českého komiksového rybníčku svěží vítr. Dechberoucí univerzum se postupně rozrůstalo. Po prvních dobrodružstvích následoval crossover s hororovou sérií Procitnutí, samostatné sólovky Péráka a velký restart, který nás plynule přivádí k nejnovějšímu přírůstku – svazku Zázrak & Pružina.

Retro KOMIKS: X-Men: První třída: Nejsvětlejší zítřek

Článek od: Daniel Palička - 20.09.2023

X-Meni oprávněně patří k nejslavnějším superhrdinským týmovkám vůbec. Skupina, za jejímž zrodem stáli scenárista Stan Lee a kreslíř Jack Kirby, se pořád těší veliké oblibě a není se čemu divit. Vlajková loď Marvelu totiž od prvopočátku sázela na uvěřitelné protagonisty, kteří sice byli obdařeni zcela neobyčejnými schopnostmi, o jakých by se mohlo kdekomu zdát, v jádru ovšem byli obyčejní lidé, kteří toužili po naději a pochopení. Šlo o vyvrhely, kteří byli vždycky utlačováni, přesto se pokaždé dokázali postavit na vlastní nohy a bojovat za své hodnoty.

KOMIKS: Predator Vol. 1: Day of the Hunter

Článek od: Daniel Palička - 07.08.2023

Marvel se nikdy nebál pracovat s velkými licencovanými značkami. Ostatně stačí se podívat do historie. Ikonické série jako Star Wars, Conan the Barbarian nebo Transformers se těšily veliké oblibě a kvůli unikátnímu autorskému pojetí si dokázaly získat přízeň fanoušků. Slavné franšízy frčí i v dnešní době. Není tedy divu, že Marvel nepolevil a čtenářům neustále servíruje nové tituly podle světoznámých značek. Jedním z nich je série Predator, na jejíž první svazek Day of the Hunter, který je dostupný pouze v angličtině, se podrobně podíváme. Stojí za váš čas?

FILM: Flash (2023)

Článek od: Daniel Palička - 11.07.2023

Flash patří k nejslavnějším hrdinům DC univerza. Je hrdým členem Ligy spravedlnosti, forenzním analytikem a neohroženým strážcem Central City. Nejrychlejší běžec na planetě získal mezi ostatními hrdiny své právoplatné místo. Stal se vzorem pro mladé speedstery, obětoval svůj život během Krize na nekonečnu a kompletně zrestartoval celý DCčkovský vesmír.  Počínaje 15. červnem rudý běžec konečně vtrhl na stříbrná plátna. Jak se nejnovější superhrdinský biják povedl?

KOMIKS: Ed Brubaker, Místo činu

Článek od: Marek - 06.06.2023

Z obálky shlíží drsnej polda. Ostře řezané rysy, podlitiny z nedávného pěstního souboje nechtěně probarvují ztuhlý výraz, v rukou revolver. Tak tomu říkáme, děti, klamavý marketing! (A je to dobře!)

KOMIKS: Keanu Reeves – BRSRKR 1

Článek od: Marek - 29.05.2023

Jako bych toho chlapa už někde viděl. Jako by naši planetu neopustil již po tisíce let. Není to jen doměnka, záznamy o jeho přítomnosti totiž skutečně sahají do pradávné historie.
Tak schválně, kdo si dosud myslel, že píšu o autorovi, miláčkovi Hollywoodu a týpkovi, který se proslavil zejména tím, že se chová normálně, Keanu Reevesovi? Chyba lávky, tahle nekonečná životní jízda se vztahuje na hlavního protagonistu echtovně násilného komiksu BRSRKR.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Komiks