KOMIKS: Predator Vol. 1: Day of the Hunter

Článek od: Daniel Palička - 07.08.2023

Marvel se nikdy nebál pracovat s velkými licencovanými značkami. Ostatně stačí se podívat do historie. Ikonické série jako Star Wars, Conan the Barbarian nebo Transformers se těšily veliké oblibě a kvůli unikátnímu autorskému pojetí si dokázaly získat přízeň fanoušků. Slavné franšízy frčí i v dnešní době. Není tedy divu, že Marvel nepolevil a čtenářům neustále servíruje nové tituly podle světoznámých značek. Jedním z nich je série Predator, na jejíž první svazek Day of the Hunter, který je dostupný pouze v angličtině, se podrobně podíváme. Stojí za váš čas?

SERIÁL: Moon Knight (2022)

Článek od: Frecerick - 19.07.2022

V pořadí již šestý seriál oficiálně spadající do MCU (nezapomeneme na vás, Daredevile, Punishere a další), přičemž ho dělí téměř rok a půl od toho prvního. Za tak krátkou dobu poměrně slušná kadence, ovšem u Marvelu nelze čekat nic jiného. A jak to tak většinou bývá, s narůstající kvantitou trpí kvalita – zde to je i není onen případ.

FILM: Black Widow (2021)

Článek od: Frecerick - 26.08.2021

Je to tu. Počátek 4. fáze MCU a sólovka Nataši Romanovové, která se k nám kvůli covidové pandemii dostala o více než rok později. Režie se chopila Cate Shortland, jejíž filmový repertoár obsahuje pár menších filmů, a tak se její Black Widow dá považovat za debut na poli tříáčkových blockbusterů. Jak se s tím popasovala a jak zněla poslední slova jednoho ze zakládajících Avengerů, se dozvíte níže.

SERIÁL: Loki (2021)

Článek od: Frecerick - 09.08.2021

Všichni si jistě pamatujeme, že se Lokimu z roku 2012 v Avengers: Endgame podařilo shodou několika náhod získat Tesseract a uniknout mimo dosah Avengers a tím pádem vytvořit novou časovou linii, ve které ho už nečeká budoucí smíření s bratrem Thorem ani smrt rukou Thanose. No a přesně v té chvíli začíná nové dobrodružství našeho lišáckého boha.

SERIÁL: WandaVision (2021)

Článek od: Frecerick - 29.03.2021

Oficiálně první seriál spadající do MCU, který je ke zhlédnutí na streamovací službě Disney+ (bohužel zatím ne u nás). Zároveň jde o něco, na co u Marvelu nejsme zvyklí, o něco, co tu ještě nebylo. WandaVision je totiž sitcom. Ale nebojte/nejásejte, hlavně od druhé poloviny seriálu dostáváme klasickou akční nalívárnu, která je nám u superhrdinských počinů mnohem bližší. Své preference vyjádřím jednoduše - víc jsem si užíval první polovinu.

KOMIKS: Jason Aaron - Chris Bachalo, Doctor Strange 1: Cesta podivných

Článek od: Karolína Poláčková - 30.05.2018

Ačkoli o tom nemáme ani tušení, všude kolem nás se vyskytuje magie a s ní spojené astrální hrozby. Před nimi nás brání jen nejvyšší čaroděj Doctor Strange (mimochodem, prý nemáme zač). Chránit nás ale může jen do chvíle, kdy sám může čarovat. Za každé kouzlo se ovšem platí – a Doctor se opozdil se splátkami.

SERIÁL: The Punisher

Článek od: Karolína Poláčková - 24.01.2018

Pestrobarevných kostýmků a morálních pouček už bylo dost. Do světa filmového Marvelu přichází Frank Castle a jde se mstít. Stihne to sice v prvních pěti minutách, ale to neznamená, že by po zbylých dvanáct hodin nebylo o zábavu postaráno.

KOMIKS: Mark Waid - James Robinson - Gabriele Dell´Otto, Amazing Spider-man: Rodinný podnik

Článek od: Martin Stručovský - 23.01.2018

Spider-Man. to nemá v současnosti u nás zrovna nejjednodušší. Série o Ultimate Spider-Manovi vyhořela a jednosvazkový volně navazující Venom (oboje z pera zkušeného Briana M. Bendise) nedopadl o moc líp. Jenže nakladatelství Crew to nevzdává, a tak nám loni naservírovalo další komiks, tentokrát z řady Amazing Spider-Man. Ten má podtitul Rodinný podnik.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Marvel