TG: Tuníme Carcassone

Článek od: Petr Simcik - 18.05.2016

Na tuning Carcassone mě přivedl grafik a táta geek Petr Václavek a protože se mi to hodně zalíbilo, pustili jsme se hned následujícího víkendu do díla.

TG: Udělejte si Mithril (a nebo jen "obyčejnou" kroužkovku)

Článek od: Petr Simcik - 13.05.2016

Meč, brnění, válečný oř a spousta skřetů připravených na stětí hlavy. To je sen každého Geeka.  Někteří se realizují WoW a jiných onlinovkách, kde tráví hromadu času a stávají se z nich pizzou obložené trosky s napuchlýma očima. Jiní se k tomu snu nikdy nepřiblíží. A poslední typ lidí, a těch je, troufnu si říct, nejmíň, pořídí dráty, plechy, kleště, kladiva a další nástroje a pustí se do výroby. (A ještě menší zazobanější skupina si to prostě koupí! Ale to není taková zábava.)

TG: Kouzelné hůlky jako od Ollivandera

Článek od: Petr Simcik - 23.04.2016

Kdo by neznal Harryho Pottera. Možná pár eskymáků, co žijí dost daleko aby unikli jakémukoli signálu. Jeho hlavní sláva už je sice pár let pryč, ale pořád se čte, pořád se vysílá  a v neposlední řadě se na  pomalu ale jistě řítí  film ze stejného světa - Fantasticcká zvířata a kde je najít. Nebude tedy na škodu předzásobit se trochou toho podomácku vyrobeného magického náčiní.  

TG: Několik tipů pro DIY deskové hry

Článek od: Petr Simcik - 27.01.2016

Ať už budete vytvářet deskovou hru z knihy Táta Geek , leteckou bitvu z tohoto webu, nebo jinou deskovou hru, která se zde v budoucnu objeví, budete stát před stejnými problémy jako tisíce geeků před vámi. Z čeho vyrábět a jak?

V zajetí minecraftové literatury

Článek od: Petr Simcik - 06.01.2016

Dostat malé školáky ke knize může být někdy docela peklo. A to i ke knize o které jsme přesvědčení, že by se jim měla líbit. My jsme z ní byli v jejich věku nadšení, že? Jenže časy se mění a vkus s nimi.

TG: Stop motion Davis Cup

Článek od: Petr Simcik - 01.01.2016

I když se o tom zmiňuje snad každá druhá epizoda Big Bang Theory a videí s rozhýbanou plastelínou, legovými panáčky či Barbie panenkami je plný Facebook, nikdy by mě nenapadlo, že to může být taková psina.

TG: Lovci pokladů s chytrým telefonem

Článek od: Petr Simcik - 05.08.2015

Možná to u dětí podporujete, možná stejně jako já co nejvíce omezujete, každopádně vyhnout se tomu v dnešní době dost dobře nejde. Každé dítě se od první či druhé třídy tak či onak setká s mobilním telefonem, resp. jeho chytrou verzí a protože třeba já osobně nemám rád, když je využívaný pouze na hraní Angry Birds či Minecraftu popřemýšlel jsem jak ho využít venku, v přírodě.

DIVADLO: Demokracie v Minoru – geek v divadle

Článek od: Petr Simcik - 20.09.2014

Vzhledem k nedostatku času teď nemohu na gekovské projekty s dětmi ani pomyslet. Maximálně několik krátkých pokusů, jejichž původcem je hra 50 báječných experimentů, kterou pro vás teď testujeme,  a o kterých se rozepíšu později. Co ale dělat, abych děti nezanedbal úplně? Tak předně jsou tu  všemožné akce, jejichž pozvánky tu trousím kolem. Předem upozorňuju, že to není žádná placená agitka, ale události, které opravdu s dcerou navštěvuju a které si užíváme. A za druhé jsou to hurá akce, jakou byla i návštěva divadla Minor a jejich novinky Demokracie.

TG: Stop moition Lego arcade se zrcadlovkou

Článek od: Tata Geek - 25.01.2014

Máme tu jeden neplánovaný příspěvek od našeho twitterového čtenáře @romanpastierik. Se synem se pustili do stop moition filmu, ale vzali to doslova od podlahy a místo aplikací a mobilů použili klasickou zrcadlovku a vzniklá videa opravdu stojí kvalitativně za to. Jelikož si nedovolím psát

ani opravovat slovenštinu, přikládám text tak jak k nám přišel.

TG: CubeCraft

Článek od: Michal Sekyrka - 06.01.2014

Začalo to nutkáním koupit si (tedy dětem) časopis mého dětství „ABC mladých techniků a přírodovědců“ (dnes asi už jen ABC, nemýlím-li se). Koupil jsem a celkově byl dost otrávený, ale bylo tam něco, co zaujalo naši malou tvořilku...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Školáci