DVOJROZHOVOR: Martin Štefko a Jiří Sivok (Smečka)

Článek od: Daniel Palička - 16.04.2024

Antologie Smečka je masivní projekt, který má sloužit jako velká oslava nakladatelství Golden Dogu. Knihu jsme na Sardenu nemohli jen tak vynechat. Proto jsme si pro vás kromě série speciálních článků připravili dvojrozhovor se spisovateli Jiřím Sivokem, editorem celé sbírky, a Martinem Štefkem, vlastníkem Golden Dogu a vydavatelem Smečky. Pokud se chcete o sbírce dozvědět co nejvíce informací, tak se pohodlně usaďte a čtěte dál. Rozhovor se dvěma sympatickými autory právě začíná!

RECENZE: Martin Štefko, Farma zrůd

Článek od: Madla Pospíšilo... - 13.10.2022

Martin Štefko je znám především jako majitel a nakladatel úspěšného nakladatelství Golden dog, které klestí cestu tuzemským a ne příliš známým zahraničním autorům, za což mu patří neskutečný dík. Autoři a autorky sdružené kolem smečky Zlatého psa jsou vskutku skvělí a svými originálními příběhy oblažují všechny čtenáře, kteří se čas od času rádi příjemně bojí.

RECENZE: Martin Štefko, Nikdy se nepřestala usmívat

Článek od: Renata Staurovská - 27.04.2021

Robert Jenkins je uznávaný soudní psychiatr. Před sebou má případ, díky kterému už jeho jméno nikdy nezapadne. A přitom stačí jen mluvit a naslouchat. Robert se těší na jednoduchý případ. Všechno je jasné. Alespoň do chvíle, než se poprvé opravdu setká s Alexandrou, se ženou, která má na svém kontě 168 zabití. Všechno se zdálo být na slunce jasnější a přece...

NEDĚLNÍK: Martin Štefko, Prý že český horor neexistuje

Článek od: Redakce - 23.01.2021

Letošní Nedělníky, které nepíší naši redaktoři, ale lanaříme na ně lidi „zvenku“, odstartuje skrznaskrz hororově Martin Štefko, nakladatel, spisovatel a překladatel v jedné osobě. Pokud by vás zajímalo, kde hledat knihy, o kterých se zmiňuje, poohlédněte se ve vodách internetu po nakladatelství Golden Dog.

POVÍDKA: Martin Štefko, Za noční duhou

Článek od: Redakce - 10.10.2020

Říjnovou povídku pro Sarden napsal Martin Štefko, autor a milovník hororu a psychologického thrileru. Určitě se tedy máte na co těšit a povídka krásně doladí sychravé podzimní dny. Přejeme vám mrazivé, duhové čtení.

RECENZE: Martin Štefko, Mrtvé ženy

Článek od: ena - 29.05.2020

Stáva sa pravidlom, že autori si občas odskočia zo svojho obľúbeného žánru niekam inam, aby si oddýchli, prípadne si splnili sny. Môžu nám potom vyrozprávať nečakané a pred svetom dlho ukryté príbehy, čo je len dobre. Jedným z takýchto autorov je aj Martin Štefko, ktorého román Mrtvé ženy je detektívka, spárená s thrilerom a chvíľkami dokonca čitateľa poteší aj hororovými prvkami.

RECENZE: Martin Štefko, Mrtvé ženy

Článek od: Tereza Kadečková - 12.05.2020

Hank Giorgio je detektiv, vedle kterého se všichni jeho kolegové cítí jako děti ve školce. Má vynikající dedukční schopnosti, je před všemi o dva kroky napřed a případy je schopný vyřešit na první pohled lusknutím prstu. Novodobý Sherlock. Nebo tak alespoň působí, když neznáte jeho odvrácenou stránku.

Co číst v karanténě: nakladatelství Golden Dog

Článek od: Tereza Kadečková - 29.04.2020

Za nakladatelstvím Golden Dog při bližším pohledu najdete spisovatele Martina Štefka. V souvislosti s vlastním psaním a kolotočem kolem vydávání knih nakonec zjistil, že chce knihy nejen psát, ale i vydávat a založil nakladatelství Golden Dog, kde se svými
knihami zakotvili už i další hororoví a fantasy autoři. Terka si pro vás připravila vlastní výběr z hroznů, neboť produkci nakladatelství Golden Dog dobře zná.

UKÁZKA: Martin Štefko, Agentura 2 - Střepy minulosti

Článek od: Redakce - 27.03.2019

Minulost se vrací. Ivory ani Katharine nejsou schopni se přenést přes to, co se jim stalo, a hledají sami sebe. Navzdory tomu musejí fungovat jako tým. Cesta k sebepoznání je i cestou k utužení týmu. Týmu, jemuž chybí jeden člen. Tři jsou podmínka. Skrz krvavé vzpomínky a krutou minulost Katharine a Ivory hledají nového parťáka, o němž vůbec nic neví.

RECENZE: Honza Vojtíšek a kolektiv, Sešívance

Článek od: Hanina - 04.10.2018

Frankensteinovo monstrum pospojované z deseti, pardon, z dvaceti částí. Z toho dvou ženských, zbytku mužských. Jednotlivé kousky pochází z Čech, Slovenska i Polska. Dokážete si představit větší underground? Všechny díly dohromady nesou stěžejní kus doktora Frankesteina; i když nosí občanské jméno Honza Vojtíšek, nevěřte zdání, já bych s ním do výtahu sama nevlezla!

RECENZE: Honza Vojtíšek (ed.), Sto hororů ve sto slovech

Článek od: Hanina - 21.05.2017

Deset autorů, sto příběhů, a deset tisíc slov – to, a ještě nezapomenutelný nášup strachu slibuje útlá sbírka nakladatelství Netopejr. Najdeme v ní takové triviálnosti jako sadistické úchyly a vrahy, oblíbený motiv pomsty, notoricky známou zombie apokalypsu, věčný déšť a vše pohlcující tmu či básnicky laděné, dekadentní kraťasy.

LITERATURA: Vánoční tipy

Článek od: Redakce - 11.12.2015

Vánoce už se zase pomalu blíží. A s nimi otázka, co darovat svým blízkým pod stromeček. Možná (ne, my doufáme), že je mezi vámi dost lidí, kteří chtějí udělat i letos radost dobrou knížkou či komiksem. Ale možná, že jsou mezi vámi tací, kteří netuší, co z té velké produkce 2015 vybrat. Nemusíte zoufat. Dali jsme hlavy dohromady a vybrali jsme pro vás několik literárních tipů.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - M. Štefko