RECENZE: Jiřina Vorlová (ed.), Mlok 2016

Článek od: elho_cid - 11.11.2016

Rok se s rokem sešel, Jiřina Vorlová zase obeslala kruh statečných porotců a podařilo se jí, s pomocí dobrých lidí a přes nepřízeň osudu, dostat na pulty obchodů dalšího Mloka. V době, která nepřeje knihám a povídkové sborníky přímo stíhá ranami osudu, se tohle úsilí musí ocenit. Někdo by měl Jiřinu nominovat na Nobelovu cenu za literaturu.

PR+CON: Parcon 2012 – opäť na Slovensku

Článek od: Anonym - 18.09.2012

Parcon 2012 sa uskutoční v dňoch 21. až 23. septembra 2012 v priestoroch Istropolisu – Dom Odborov, Trnavské Mýto v Bratislave. Začína sa v piatok (21.9)  od 13:00 a skončí sa v nedeľu (23.9) o 17:00.

(NE)RECENZE: antologie Mlok 2010

Článek od: pagi - 19.10.2011

Výřad svazečků s titulem Mlok se vloni opět rozšířil. Zatímco je na pultech již nový ročník (* - poznámka na konci článku), těm, kteří ještě doma Mloka 2010 nemají, doporučuji si tuto vlastně již historickou knihu koupit...

REPORTÁŽ: Parcon 2011 - Gala

Článek od: Jan Kovanic - 10.09.2011

Vyhlášení výsledků Ceny Karla Čapka na slavnostním večeru je pro mne vždy malý silvestr. Letos probíhalo konečně zase v režii Martina Koutného a Jaroslava Mosteckého. Po sérii profesionálních bavičů, kteří jsou nesnesitelní i na nějakém schlastávacím firemním večírku a o fandomu vědí houby, se vrátila tato osvědčená dvojice...

CENY: CKČ 2011 – kompletní výsledky 30. ročníku

Článek od: Aquila - 22.08.2011

Absolutním vítězem letošního ročníku se stal Martin Gilar se svou novelou Zamrzlý vesmír, za kterou mu byla udělena cena Mlok. Vítězné příspěvky v ostatních kategoriích získaly Pulce – za mikropovídku Penzi vezdejší dej nám dnes... ho dostal Ivan Mls, za krátkou povídku Pavouček pro štěstí si ho odnesla Dana Rusková a za povídku Zelené světlo domova Jiří Dluhoš. Nejúspěšnějším nováčkem soutěže a držitelem ceny Skokan se stal Karel Doležal.

CENY: Cena Karla Čapka na Parconu

Článek od: Aquila - 24.08.2010

Parcon a Cena Karla Čapka nerozlučně patří k sobě. Je to nejen tím, že na Parconu jsou slavnostně vyhlašovány výsledky právě ukončeného ročníku a současně odstartován ročník nový, ale i tím, kolik prostoru je CKČ na Parconu věnováno. (Zájemci se mohou pokochat obálkami Kočasu a Mloka 2010)

SOUTĚŽ: Kdo vyhraje Mloka?

Článek od: Aquila - 10.06.2010

Povodně doufejme ustupují a obojživelníci začínají svou pouť do Slezska, aby včas stihli slavnostní vyhlášení výsledků naší největší literární soutěže v oblasti fantastiky – Ceny Karla Čapka. Hodnocení letošního ročníku dospělo do finále, zúčastnilo se ho celkem 189 příspěvků od 118 autorů a autorek. Následující práce jsou v jednotlivých kategoriích nominovány na Pulce a Mloky...

Přihlásit se k odběru RSS - Mlok