UKÁZKA: Dračí řád: Času navzdory

Článek od: Anonym - 03.02.2013

Dračího řád je soubor vítězných povídek a ilustrací fantasy soutěže O Dračí řád. Kniha se bude prodávat v papírové i elektronické podobě. Křest knihy proběhl v sobotu na Pragoffestu 2013.

RECENZE: Antonio Martín Morales, Štvanice (Ďáblova horda 1)

Článek od: Hanina - 10.09.2012

Jmenuje se Remo. Za svou existenci vděčí u nás zatím neznámému španělskému autorovi. Je to nadprůměrný zabiják, průměrný vrhač nožů, zdatný šermíř, amatérský čaroděj nebo rytíř se zlomeným srdcem? Od všeho něco. Kdysi býval členem elitního pluku Ďáblovy hordy, dnes je z něj nájemný vrah, který se potlouká od jedné zoufalejší zakázky ke druhé a hledá svůj ztracený sen.

RECENZE: Vlado Ríša, Valdštejnova éra

Článek od: Martin Stručovský - 05.03.2012

Příběhem Valdštejnova éra pokračuje série historické fantasy Kroniky karmínových kamenů. Jeho autorem je zkušený matador české fantastiky Vlado Ríša, který se po Františkovi Novotném stává druhým zapisovatelem této kroniky. Ve svém příběhu nás provede třemi etapami – krátkým obdobím před vypuknutím I. světové války a následným konfliktem, aby to všechno zakončil v době zrodu první republiky.

RECENZE: Svetlana Chmakova, Noční škola: Knihy čaromějek 1

Článek od: Petr Simcik - 25.12.2011

První, co vás při pohledu na mangu Noční škola: Knihy čaromějek 1 uhodí do očí, je formát. Bohužel, špatná zpráva pro sběratele mangy a zároveň milovníky pečlivě vyrovnaných knihoven: je tu formát, který vídáme spíš u klasických knih. Další věcí je fakt, že se komiks nečte jako správná manga odzadu, ale zcela klasicky, po euroamericku. To se dá jednoduše vysvětlit při pohledu na jméno autorky - Svetlana Chmakova.

RECENZE: Alexej Pechov, Tanec ve stínech (Kroniky Sialy 2)

Článek od: Petr Vařák - 13.12.2011

Hrdinové, truchlící nad ztrátou jednoho ze svých druhů, přicházejí do města Rannengu, bývalého královského sídla. Zamýšlená krátká zastávka za účelem nabrání zásob se však změní v boj o holý život, když služebníci Bezejmenného nejdříve odcizí Haroldovi prsten, potřebný k získání Duhového rohu, a poté samotného Harolda zajmou…

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Zoner