SOBOTNÍ FILMOVÁ SRDCOVKA

Článek od: Madla Pospíšilo... - 23.03.2024

Tenhle film je úchvatný nejen díky hereckým představitelům, perfektnímu scénáři a vynikající režii. Sedí tu všechno. Ale je tu zároveň i něco navíc. Něco, co se povede do filmu vetknout jen málokterému tvůrci. Duše.

KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 5 - Muž v černém

Článek od: Renata Staurovská - 31.01.2022

Jak je to dlouho, co jsme sledovali siluety mladého chlapce a pistolníka, jak společně vcházejí do temné sluje ve snaze chytit prchajícího muže v černém? Hodiny, dny? Na tomhle prokletém místě čas dávno ztratil svůj smysl. Nyní máme konečně možnost je následovat a být tak svědky samotného závěru jejich příběhu. Nebo možná nového začátku?

#simcikvamerice: Maine, Fallout 4, pivo a majáky

Článek od: Petr Simcik - 24.08.2021

Tak jedeme do Maine, rozhodli jsme se jednou před víkendem. Jenže to není jen tak. Předně si musíte půjčit auto, zamluvit ubytování, podívat se, zda je národní park normálně otevřený a taky počasí aby vyšlo. A když to všechno máte a za 14 dní jedete, ještě není úspěch zaručen.

KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 4 - Dostavníková stanice

Článek od: Renata Staurovská - 02.06.2021

Nad mrtvolami obyvatel městečka Tull se pomalu slétají supi a poslední pistolník Středosvěta pokračuje ve své pouti za mužem v černém. S každým krokem kupředu mu ubývají i ty poslední zbytky sil, blouzní a společnost mu dělají pouze stíny jeho vlastní minulosti. A když jen tak tak odrazí útok zmutovaných, na kost vyhublých a vyhladovělých psů, ránu po čelistech jednoho z nich si vypláchne zbytkem vody a rezignovaně převáže.

Hororové začátky

Článek od: Petra Elen Mand... - 04.02.2021

Pro mnohé je sledování hororových filmů a čtení knih s touto tématikou denním chlebem. Někdo se drží dál a někdo má s horory takový zvláštní koketní vztah na dálku. Víte o nich, přitahují vás, ale příliš často se nevídáte, protože z toho pak máte hodně dlouho špatný pocit. Nutno dodat, že do této situace jsem se dostala i díky podpoře manžela.

ČTEME SI

Článek od: Karolína Poláčková - 11.08.2020

Co čte uprostřed léta, vám prozradí Karolína Poláčková v naší zcela nepravidelné redaktorské rubrice. Nikdy nevíte, odkud se může vzít inspirace na nový čtenářský zážitek!

RECENZE:Stephen King, Povznesení

Článek od: Renata Staurovská - 01.11.2019

Slyšeli jste už o městečku Castle rock? Fanoušci Stephena Kinga určitě ano. Fiktivní městečko, ležící kdesi mezi Bostonem a Portlandem v americkém státě Maine. Nejnovější román jednoho z nejúspěšnějších spisovatelů současnosti nazvaný Povznesení nás zavede právě tam.

V září narození...

Článek od: Monika Slíva - 28.10.2019

Nedá se popřít, že letošní podzim se vážně vydařil. Mám sice na mysli počasí, ale i na zajímavé knižní novinky byl přívětivý. V každém případě nesmím zapomenout, že ani kvůli jedné z uvedených věcí se do tohoto článku nepodíváte.. Pojďme si tedy připomenout, čí slova jsme si vypůjčili v průběhu září.

RECENZE: Stephen King, Outsider

Článek od: Renata Staurovská - 23.07.2019

Smrt dítěte je vždycky šokující. A když je to násilná smrt malého kluka s prvky sodomie a kanibalismu, není se čemu divit, že jindy racionální detektiv Ralph Anderson tak trochu ztratí nervy. Všechny důkazy nezpochybnitelně ukazují na místního basebalového kouče Terryho Maintlanda. Jeho DNA se našla na místě činu a to, že má alibi, v tuto chvíli nikoho nezajímá.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - S. King