REPORTÁŽ: Druhá FanCity: Viděno z Jedničky

Článek od: Jan Kovanic - 01.11.2012

V sobotu 27. října postoupila do Prahy studená fronta, která hned ráno přinesla déšť se sněhem. Pršelo a foukalo i na Novodvorské na frontu před místním kulturním centrem. Naštěstí jsem si přečetl oznámení na dveřích a šel do druhé fronty, vnitřní, abych si vybavil účast na Největším festivalu her a fantastiky FanCity...

PR+CON: FanCity - letos s herci ze Star Treku i Stargate

Článek od: Anonym - 24.10.2012

Od středy 24. do neděle 28. října na pražské Lhotce v KC Novodvodvorská probíhá největší festival popkultury v ČR s názvem FanCity. Hlavními lákadly jsou i letos zahraniční filmoví a seriáloví hosté. Přijedou totiž hosté ze seriálů JAG, Smallville, Star Trek, Stargate a Torchwood a dalších.

AKCE: Soval ze Star Treku míří za fanoušky do ČR

Článek od: Anonym - 05.10.2012

České fanoušky kulturního sci-fi seriálu Star Trek: Enterprise čeká koncem října svátek. Do Prahy za nimi přijede americký herec Gary Graham, představitel postavy ambasadora Sovala. Beseda s ním proběhne v pátek 26. října od 19 hodin v rámci festivalu FanCity.

PR+CON: Pražskou Lhotku koncem října ovládne popkultura a videohry

Článek od: Anonym - 02.10.2012

Osobní setkání se zahraničními filmovými a seriálovými herci, testování herních novinek na konzolích i PC, hraní deskových a karetních her, nebo křty knih a besedy se spisovateli v žánrech sci-fi, fantasy a horor. Na to vše se mohou těšit návštěvníci během pětidenního programu festivalu FanCity 2012, který se i letos uskuteční v pražském KC Novodvorská od 24. do 28. října.

REPORTÁŽ: Fancity 2011

Článek od: Štěpán Jura - 04.12.2011

Něco končí, něco začíná. Ne, teď není řeč o Zaklínači, ale o Festivalu fantazie Speciál. Ten chotěbořský skončil. Ten pražský, pod novým názvem Fancity, právě začal.

POZVÁNKA: Blackout potřetí

Článek od: Jan Kovanic - 25.10.2011

Dovolujeme si vás jménem Honzy Kovanice a redakce Sardenu pozvat na představení již třetího vydání jednoho z nejslavnějších českých science fiction Blackout. Kde a kdy se bude představení nové podoby Blackoutu konat a jak se vůbec stalo, že po druhém internetovém vydání měl nějaký nakladatel chuť vydat román v knižní podobě, se dozvíte v článku...

SOUTĚŽ: O volňásky na FanCity 2011 - výsledky

Článek od: Redakce - 09.10.2011

"Vstupné na celé FanCity je při platbě předem (do 10. října) téměř poloviční, než na FF Speciál!" Hlásá propagační text. 3 šťastlivci se na FanCity dostanou úplně zdarma. Využijte této nabídky a získejte volňásky na jeden, dva nebo dokonce tři dny a užijte si fantastický prodloužený víkend (třeba i s naší redakcí)...

Přihlásit se k odběru RSS - FanCity