RECENZE: Lukáš Havlas, 180 Stupňů

Článek od: ena - 07.02.2024

Mnohí už zistili, že občas stačí okamih a život sa človeku otočí hore nohami, dole hlavou či o 180 stupňov. Každé jedno prirovnanie znamená to isté. Stratu stability, pohodlia, finančnej istoty, sebavedomia, všetkého dokopy, prípadne prídeme o oveľa viac. To je aj prípad hrdinov románu Lukáše Havlase, 180 stupňů. Životy sa im zmenili ich vlastným pričinením, prípadne s pomocou niekoho iného. Väčšinou to nebolo k lepšiemu...

RECENZE: Martin Štefko, Farma zrůd

Článek od: Madla Pospíšilo... - 13.10.2022

Martin Štefko je znám především jako majitel a nakladatel úspěšného nakladatelství Golden dog, které klestí cestu tuzemským a ne příliš známým zahraničním autorům, za což mu patří neskutečný dík. Autoři a autorky sdružené kolem smečky Zlatého psa jsou vskutku skvělí a svými originálními příběhy oblažují všechny čtenáře, kteří se čas od času rádi příjemně bojí.

RECENZE: Martin Štefko, Nikdy se nepřestala usmívat

Článek od: Renata Staurovská - 27.04.2021

Robert Jenkins je uznávaný soudní psychiatr. Před sebou má případ, díky kterému už jeho jméno nikdy nezapadne. A přitom stačí jen mluvit a naslouchat. Robert se těší na jednoduchý případ. Všechno je jasné. Alespoň do chvíle, než se poprvé opravdu setká s Alexandrou, se ženou, která má na svém kontě 168 zabití. Všechno se zdálo být na slunce jasnější a přece...

UKÁZKA: D. M. Pulley, Dům plný temnoty

Článek od: Redakce - 24.03.2021

Šokující psychologický thriller o rodině opředené pavučinou lží od autorky bestselleru Mrtvý klíč.

Za Mrtvý klíč získala D. M. Pulley prestižní ocenění „Amazon Breakthrough Novel Award“.

Nakladatelství Mystery Press vydalo v minulém roce autorčin další román Zbytečná oběť.

RECENZE: G. R. Halliday, Ve stínech

Článek od: Ivet Křenková - 11.06.2020

Na Skotské vysočině se občas někdo ztratí. Není divu, krajina je to zrádná a člověk může padnout do kdejakých zákoutí. Když ale zemře mladík, jehož tělo policisté najdou nainstalované ve zvláštní poloze, inspektorka Monica Kennedyová už tuší, že případ nepůjde tak snadno uzavřít. Brzy se objeví další zavražděný chlapec a Monice je jasné, že má co dočinění se sériovým vrahem, který se snaží vraždami něco sdělit.

Co číst v karanténě: nakladatelství Golden Dog

Článek od: Tereza Kadečková - 29.04.2020

Za nakladatelstvím Golden Dog při bližším pohledu najdete spisovatele Martina Štefka. V souvislosti s vlastním psaním a kolotočem kolem vydávání knih nakonec zjistil, že chce knihy nejen psát, ale i vydávat a založil nakladatelství Golden Dog, kde se svými
knihami zakotvili už i další hororoví a fantasy autoři. Terka si pro vás připravila vlastní výběr z hroznů, neboť produkci nakladatelství Golden Dog dobře zná.

UKÁZKA: Scott Pratt, Nevinný klient

Článek od: Redakce - 27.11.2019

    • Nevinný klient se umístil v žebříčcích bestsellerů Amazonu a deníku Wall Street Journal.
    • Strhující krimi thriller pro fanoušky Tima Weavera, Chrise Cartera a Johna Grishama.
    • Nakladatelství Mystery Press chystá na příští rok další dva případy Joea Dillarda!

UKÁZKA: Steve Robinson, Smrtící hry

Článek od: Redakce - 13.11.2019

Genealog Jefferson Tayte se českým čtenářům představil v dosud pěti thrillerech (Stopy v krvi, Hluboký hrob, Poslední anglická královna, Ztracená vládkyně a Spříznění) a nakladatelství Mystery Press nyní vydává šestý, nazvaný Smrtící hry.

UKÁZKA: Daniel Gris, Lars láme kosti

Článek od: Redakce - 06.11.2019

Máme pro vás ukázku z novinky z produkce nakladatelství Mystery Press. Okuste říznou krimi Lars láme kosti od Daniela Grise, který za předchozí knihu Říkají mi Lars obdržel ocenění Nejlepší česká detektivka roku 2018. Tentokrát se hlavní hrdina Lars, který umí problémy stejnou měrou řešit jako vytvářet, stane osobním strážcem zpovykané popové hvězdičky.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Thriller