Retro KOMIKS: X-Men: První třída: Nejsvětlejší zítřek

Článek od: Daniel Palička - 20.09.2023

X-Meni oprávněně patří k nejslavnějším superhrdinským týmovkám vůbec. Skupina, za jejímž zrodem stáli scenárista Stan Lee a kreslíř Jack Kirby, se pořád těší veliké oblibě a není se čemu divit. Vlajková loď Marvelu totiž od prvopočátku sázela na uvěřitelné protagonisty, kteří sice byli obdařeni zcela neobyčejnými schopnostmi, o jakých by se mohlo kdekomu zdát, v jádru ovšem byli obyčejní lidé, kteří toužili po naději a pochopení. Šlo o vyvrhely, kteří byli vždycky utlačováni, přesto se pokaždé dokázali postavit na vlastní nohy a bojovat za své hodnoty.

S X-Meny na začátek a zase zpátky

Článek od: Jaroslav Vávra - 19.05.2014

V květnu přichází do kin dlouho očekávaná adaptace superhrdinského komiksu X-Men: Budoucí minulost, další díl komerčně úspěšné filmové série. Velký podíl na tom, že nový díl X-Menů patří mezi nejočekávanější filmy letošní jarně-letní sezóny, má staronový režisér Bryan Singer. Právě on před čtrnácti lety způsobil takovou menší revoluci v mainstreamové kinematografii, díky níž patří filmy s hrdiny ve fantaskních kostýmech k napjatě očekávaným komerčním trhákům.

KOMIKS: Komiksove volby nakladatelství CREW

Článek od: Anonym - 07.11.2013

I komiksoví fanoušci jsou zodpovědní voliči, kteří to s osudem našeho státu myslí dobře, nakladatelství CREW uspořádalo takové malé komiksové volby - ovšem s poněkud jinými kandidáty, než jsou na soupiskách oficiálních politických stran.

KOMIKS: Happy! - Voda je mokrá, nebo je modré, Nick Sax je k*kot..

Článek od: Marek Keram Barányi - 18.10.2012

All-Star Superman, Arkham Asylum, Batman, New X-Men, Flash, Hellblazer, Animal Man, Joe the Barbarian a WE3 sú veľmi čitateľné. Doom Patrol a The Invisibles sú čitateľné, ale niektorí čitatelia sa nevedia zmieriť s „divnosťou“ príbehu a tak to vzdajú po niekoľkých prečítaných číslach. A potom je tu Happy!, Morrisonova najnovšia miniséria. Pripútajte sa a pripravte sa na riadne vulgárnu a akčnú bizarnosť.

KOMIKS: First X-Men - Prvý, prvý X-Meni...

Článek od: Marek Keram Barányi - 23.08.2012

Marvel Comics sa nás zase pokúša oblbovať a tvrdí nám, že nie všetko je tak, ako sme si celé desaťročia mysleli. Tak ako minulý rok, keď nám Brian Michael Bendis v sérii The new Avengers a Howard Chaykin vo svojej päťdielnej minisérii Avengers 1959 prezradili, že prvý tým Avengers v skutočnosti nebol prvý tým Avengers. Teraz dostal podobne geni(t)álny nápad legendárny kreslič Neal Adams.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - X-Men