KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 6 - Poslední výstřely

Článek od: Renata Staurovská - 24.10.2022

Začátkem roku jste společně s námi sledovali osudy posledního pistolníka Středosvěta s malým chlapcem. Určitě nemusíme připomínat, že závěr jejich společné cesty byl krutý a nemilosrdný jako pero samotného Stephena Kinga, který ostatně stojí za románovou předlohou celé komiksové série Temná věž.

KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 5 - Muž v černém

Článek od: Renata Staurovská - 31.01.2022

Jak je to dlouho, co jsme sledovali siluety mladého chlapce a pistolníka, jak společně vcházejí do temné sluje ve snaze chytit prchajícího muže v černém? Hodiny, dny? Na tomhle prokletém místě čas dávno ztratil svůj smysl. Nyní máme konečně možnost je následovat a být tak svědky samotného závěru jejich příběhu. Nebo možná nového začátku?

KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 4 - Dostavníková stanice

Článek od: Renata Staurovská - 02.06.2021

Nad mrtvolami obyvatel městečka Tull se pomalu slétají supi a poslední pistolník Středosvěta pokračuje ve své pouti za mužem v černém. S každým krokem kupředu mu ubývají i ty poslední zbytky sil, blouzní a společnost mu dělají pouze stíny jeho vlastní minulosti. A když jen tak tak odrazí útok zmutovaných, na kost vyhublých a vyhladovělých psů, ránu po čelistech jednoho z nich si vypláchne zbytkem vody a rezignovaně převáže.

RECENZE: Star Trek - Před zneuctěním

Článek od: Petr Simcik - 18.02.2019

A je to tu znovu, zase sen o borzích, jenže tentokrát ho nemá Picard, ale Sedmá z devíti, terciální doplněk unimatice nula-jedna. V Před zneuctěním máme další možnost vidět, respektive číst o spolupráci mezi postavami několika sérií. Takže: Čtěte dlouho a blaze.

KOMIKS: Peter David, Temná věž: Pád Gileadu

Článek od: Renata Staurovská - 24.03.2018

Před pár měsíci jsme vám představili třetí díl komiksové adaptace nejrozsáhlejšího díla Stephena Kinga. Netrvalo dlouho a na pultech se objevil díl čtvrtý, nesoucí jméno Temná věž: Pád Gileadu. Jak již název napovídá, naše hrdiny v této knize čeká všechno, jen ne růžová budoucnost. Tedy, pokud si pod růžovou nepředstavíme právě děsivou sílu Maerlynova grapefruitu…

KOMIKS: Stephen King, Peter David, Temná věž: Zrození pistolníka

Článek od: Renata Staurovská - 08.06.2016

Stephen King v posledních letech nedopřává svým čtenářům a fanouškům oddechu. Je to sotva pár měsíců, kdy světlo světa spatřil český překlad jeho knihy Právo nálezce a už nyní napjatě očekáváme Bazar zlých snů, povídkovou sbírku, která by u nás měla vyjít začátkem června. Kromě toho jsou média plná prvních fotek a potvrzených jmen pro filmovou adaptaci Temné věžejejíž premiéry bychom se měli dočkat v příštím roce.

Přihlásit se k odběru RSS - P. David