ROZHOVOR: "Psaní velmi zklidňuje mysl a odbourává stres a napětí." říká Nikol Wolfová

Článek od: Tereza Kučírková - 15.11.2022

Nikol Wolfová pochází z Ledče nad Sázavou, vyrůstala ale v malém městečku na Vysočině, Světlé nad Sázavou. Je českou spisovatelkou a zakladatelkou nakladatelství Brk. S Nikol jsme si povídaly o tom, co stálo za nápadem založit nakladatelství, a jaké to je komunikovat s autory. V rozhovoru se také dočtete, kde Nikol vzala inspiraci a spoustu informací pro její barvitou fantasy z doby střetu pohanské a křesťanské kultury.

UKÁZKA: Jana Kvičerová, Pán nočních můr

Článek od: Redakce - 08.11.2022

Jana Kvičerová se narodila v roce 1992 v Litoměřicích, aktuálně bydlí kousek od Roudnice nad Labem, miluje fantastiku a psaní, taky je redaktorkou Sardenu, takže na její jméno můžete narazit v našich článcích a před pár dny jí vyšla úplně první kniha.

Zajímá vás, jestli by Pán nočních můr byl pro vás? Přečtěte si ukázku a další informace a...

RECENZE: Nikol Wolfová, Ti předurčení 1 & 2

Článek od: Tereza Kučírková - 02.08.2022

Ač se jedná o fantasy, draky, skřítky nebo elfy byste tady hledali marně. Místo toho se knihy vracejí do historie naší země, opírají se o náboženství, symboliku a rituály a zejména o slovanskou mytologii. Souznění s přírodou a respekt k jejím cyklům sálá z každé stránky a jejím vyvrcholením je personifikace čtvera ročních období.

Přihlásit se k odběru RSS - nakladatelství Brk