ČASOPIS: Pevnost 3/21

Článek od: Redakce - 26.02.2021

NENECHTE SE ZMÁST SLAVNÝM ZABIJÁKEM NA OBÁLCE. NOVÉ PEVNOSTI VLÁDNOU PŘEDEVŠÍM ČARODĚJNICE, ČARODĚJKY A JEJICH MAGIE, SE KTEROU JE LEPŠÍ SI NEZAHRÁVAT. HEZKY SE ZAČTĚTE A PŘEJEME PĚKNÉ OKOUZLENÍ!

ČASOPIS: Pevnost 11/18

Článek od: Redakce - 23.10.2018

ZALISTUJME SE DO BESTSELLERU OD MLOKA SCAMANDERA, JEHO ZVÍŘÁTKA JSOU ZPĚT. A S NIMI GRINDELWALD. A BRADAVICE. A TA NEJÚŽASNĚJŠÍ MAGIE, CO JE DNESKA K MÁNÍ. A TAKY NOVÁ PEVNOST. KTERÁ ZNÁ FANTASTICKOU FAUNU A VÍ, KDE JI NAJÍT!

ČASOPIS: Pevnost 8/2018

Článek od: Redakce - 03.08.2018

SRPNOVÁ PEVNOST JE PLNÁ AKCE A MEGAŽRALOČÍCH KUSANCŮ

A taky je v ní česká akční fantastika, upíři a vůbec všechno co vás určitě zajímá.

PEVNOST: Důležité sdělení

Článek od: Anonym - 31.01.2013

Jak již mnozí z vás určitě ví, tradiční měsíčník o fantastice Pevnost oznámil ukončení své činnosti. Za redakci Sardenu děkujeme za skvělá léta, která jsme s vámi mohli trávit (a nejen léta).

PR+LITERATURA: Prvá česká poviedka v Jupiteri

Článek od: Anonym - 23.10.2012

Prvý krát vyhrala poviedka v češtine Poviedku Istroconu. A tak sa stala prvou českou poviedkou v slovenskom elektronickom SF časopise Jupiter. Najnovšie číslo si môžete bez prihlásenia stiahnuť do konca októbra na adrese...

ČASOPIS: Pevnost 09/2012

Článek od: Štěpán Jura - 16.09.2012

Žijete ve městě? Vidíte v něm nějaké zvláštní věci? Nadpřirozené věci? Pokud ano, napište do komentářů místo vašeho bydliště, ale pokud ne, můžete si o tom alespoň přečíst v zářijové Pevnosti.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - magazín