RECENZE: Kristina Haidingerová, V rozkvětu

Článek od: Madla Pospíšilo... - 09.08.2022

V pořadí čtvrtou novelu edice Zrnka temnoty z nakladatelství Golden dog pro čtenáře napsala Kristina Haidingerová, známá temně fantaskními příběhy, v nichž se snoubí různé žánry.
Prolínání žánrů je jasně patrné i v novele V rozkvětu, která rozpracovává autorčinu povídku Zahrada.

RECENZE: Kristina Haidingerová, Děti Raumy

Článek od: ena - 28.08.2019

Začalo to tým, že Katia Waarmetsová objavila v ľade muža, ktorý záhadne zamrzol pred štyristo rokmi. Oživila ho a priviedla do Čiech, kde dodnes žijú jeho potomkovia. Vedela, že je Violet a aké má schopnosti? Vyzerá to, že muža s temným tajomstvom neukryla dobre. Náhle sa zjavuje divné monštrum túžiace po jedinom. Získať večnosť. Kto by však nechcel žiť večne? Stojí táto vyhliadka za obete, ktoré je nutné položiť na oltár nesmrteľnosti? Každý to vidí inak...

RECENZE: Honza Vojtíšek a kolektiv, Sešívance

Článek od: Hanina - 04.10.2018

Frankensteinovo monstrum pospojované z deseti, pardon, z dvaceti částí. Z toho dvou ženských, zbytku mužských. Jednotlivé kousky pochází z Čech, Slovenska i Polska. Dokážete si představit větší underground? Všechny díly dohromady nesou stěžejní kus doktora Frankesteina; i když nosí občanské jméno Honza Vojtíšek, nevěřte zdání, já bych s ním do výtahu sama nevlezla!

RECENZE: Honza Vojtíšek (ed.), Sto hororů ve sto slovech

Článek od: Hanina - 21.05.2017

Deset autorů, sto příběhů, a deset tisíc slov – to, a ještě nezapomenutelný nášup strachu slibuje útlá sbírka nakladatelství Netopejr. Najdeme v ní takové triviálnosti jako sadistické úchyly a vrahy, oblíbený motiv pomsty, notoricky známou zombie apokalypsu, věčný déšť a vše pohlcující tmu či básnicky laděné, dekadentní kraťasy.

Reportáž: Eroticon č.13

Článek od: Redakce - 16.10.2016

Každý con je originál a zvláště Eroticony se snaží vyčnívat z průměru a odvážně pronikat, kde se ještě fanda a fanynka SF&F nepodívali. Tentokrát to bylo divadlo Kámen.

Pozvánka na třináctý ročník Eroticonu

Článek od: Redakce - 25.09.2016

Zveme vás na dnes již kultovní akci primárně zaměřenou na eroticky laděná témata ve sf/f literatuře. Letos již potřinácté nabízíme zábavu nejen všem příznivcům scifi a fantasy, ale i dalším nadšencům a zvědavcům. Těšit se můžete na přednášky na neotřelá témata, inspirativní workshopy, fantasy folk rockový koncert, divadelní představení, módní přehlídku, malování na tělo, taneční lightshow a spoustu zábavy.   

Přihlásit se k odběru RSS - K. Haidingerová