Pozvánka na třináctý ročník Eroticonu

Článek od: Redakce - 25.09.2016

Zveme vás na dnes již kultovní akci primárně zaměřenou na eroticky laděná témata ve sf/f literatuře. Letos již potřinácté nabízíme zábavu nejen všem příznivcům scifi a fantasy, ale i dalším nadšencům a zvědavcům. Těšit se můžete na přednášky na neotřelá témata, inspirativní workshopy, fantasy folk rockový koncert, divadelní představení, módní přehlídku, malování na tělo, taneční lightshow a spoustu zábavy.   

KDY: sobota 1. října od 13:00 – 23:00

KDE: divadlo Kámen, Nekvasilova 625/2, 186 00, Praha – Karlín. Nejlépe se k nám dostanete ze stanice metra (B) Invalidovna nebo ze zastávky tramvají 3 a 8. 

Další informace najdete na: www.divadlokamen.cz

Hosty a přednášejícími budou oblíbené spisovatelky Františka Vrbenská a Lucie Lukačovičová, fotografka a autorka cyklu Magnólie Hanina Veselá a mnoho dalších. Šušká se i o tom, že Vilma Kadlečková zde odtajní zatím nikde nepublikované pasáže z chystaného pátého dílu Mycellia. A hádejte, jakého budou ladění… 

Večer proběhne křest nového kontroverzního románu Kristiny Haidingerové, která debutovala v roce 2014 mrazivým hororem z Finska, „Ti nepohřbení“. Jako drobnou ochutnávku vám přinášíme krátký trailer: https://www.youtube.com/watch?v=X7pXuHJ7CFg

Akci okoření mimojiné taneční vystoupení nebo workshop malby na tělo, dopovázet vás bude náš ďábelský moderátor.

Máte-li rádi scifi, fantasy a erotiku, pak na naší akci rozhodně nesmíte chybět! Vítány jsou také nejrůznější f/sf, případně cospaly kostýmy. 

Vstupenky se zlevněným vstupné (150 Kč) si můžete zakoupit zde: http://www.studiodk.cz/

Koupit je za plnou cenu bude možné také na místě u naší svůdné pokladní a uvaděčky. 

Podrobný rozpis akce je k dispozici na webových stránkách Eroticonu, které jsou průběžně aktualizovány:  http://eroticon.us/

Pokud si nechcete nechat ujít žádnou z novinek, sledujte FB stránky naší události:  https://www.facebook.com/events/246825449008277/

Fotografie: Hanina Veselá

 

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář