KOMIKS: Keanu Reeves – BRSRKR 1

Článek od: Marek - 29.05.2023

Jako bych toho chlapa už někde viděl. Jako by naši planetu neopustil již po tisíce let. Není to jen doměnka, záznamy o jeho přítomnosti totiž skutečně sahají do pradávné historie.
Tak schválně, kdo si dosud myslel, že píšu o autorovi, miláčkovi Hollywoodu a týpkovi, který se proslavil zejména tím, že se chová normálně, Keanu Reevesovi? Chyba lávky, tahle nekonečná životní jízda se vztahuje na hlavního protagonistu echtovně násilného komiksu BRSRKR.

Literární vyhlídky – leden až březen 2020

Článek od: Petr Simcik - 30.01.2020

Knižní novinky začátkem roku jsou poměrně nevděčná disciplína, protože vydavatelé s informacemi zatím škudlí. Vzpamatovávají se po předvánočních uzávěrkách a počítají skromné zisky i po novoročních slevách. Každopádně tu naštěstí máme i takové, kteří šlapou do pedálů celý rok. 

GRANDVILLE: FORCE MAJEURE GRANDIÓZNÍ FINÁLE O GENIÁLNÍM DETEKTIVOVI JE TU! aneb TALBOTŮV JEZEVEC PROTI VŠEM

Článek od: Redakce - 29.01.2019

V březnu vyjde v nakladatelství Comics Centrum závěrečný pátý díl série „Grandville“. Jeho podtitul „Force majeure“ naznačuje, že proti londýnskému detektivovi se tentokrát spikne takřka celý svět. Kniha od proslulého komiksového tvůrce Bryana Talbota vychází v rámci edice „Na přání“, její publikaci tak mají opět v rukou sami čtenáři.

Pochmurným krajem s Comics Centrem podruhé

Článek od: Redakce - 15.12.2018

Pražské nakladatelství Comics Centrum vydalo začátkem prosince pokračování komiksové řady Cullena Bunna Pochmurný kraj. Druhá kniha série Pochmurný kraj, která nese tajuplný název Zrcadlení, obsahuje sešity 5–8.

Pán opery v komiksovém hávu: Wagnerův Prsten Nibelungův

Článek od: Redakce - 09.12.2018

Na začátek prosince si pražské nakladatelství Comics Centrum připravilo pro příznivce komiksu speciální překvapení, které potěší nejen fanoušky kvalitní kresby, ale také milovníky klasické hudby. Tím překvapením je komiksová adaptace Wagnerova proslulého operního cyklu Prsten Nibelungův.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Comics Centrum