RECENZE: Denisa Kirschnerová a Martin Klásek, Hurvínkova cesta do Tramtárie

Článek od: Petr Simcik - 13.11.2012

To, že hurvínkovských knížek je na našem trhu pomálu, což je vzhledem k proslulosti loutkového hrdiny zarážející, je prostě fakt. Fakt, který znamená, že není výběr a kde není výběr, může se uchytit ledacos. A o co vlastně tentokrát jde? Hurvínek stráví nějaký čas ve společnosti zlé princezny Gerbery a bude nucen pod hrozbou sežrání Žeryka, zachraňovat její zemi i poddané, taktéž rostlinného původu, před dlouho trvajícím suchem.

POVÍDKA: Petra Kubátová, O dlouhém rozmlouvání a malém údolí

Článek od: Anonym - 07.09.2012

Dnes večer můžete dětem přečíst mýticky krásný příběh o světě a životě od naší čtenářky Petry. Nebudeme zbytečně zdržovat, neboť: "V daleké zemi, kde rostly borovice, které umí obejmout celý svět, v zemi, která se pyšnila nejbarevnějšími medvědy, tekla veliká řeka Wang-wang..."

POHÁDKA: O ptáčeti, které nechtělo létat

Článek od: Monika Slíva - 06.09.2012

V rámci dětského týdne jsme vám nabídly úsměvnou hříčku Zlaťák. Teď se s vámi podělíme o pohádku naší redaktorky Slívy, jednu z mnoha, kterou napsala pro své ratolesti, když byly malé. O ptáčeti, které nechtělo létat je příběh připomínající nám klasickou pohádku O líném Honzovi...

FILM: Norman a duchové (ParaNorman)

Článek od: Anonym - 04.09.2012

Norman není úplně normální kluk. Například má divné, nezkrotné vlasy. A je hodně neoblíben v kolektivu. A mluví s mrtvými lidmi a kamarádí se s nimi lépe, než s kýmkoliv živým.

WEB: Pohádky online

Článek od: Redakce - 03.09.2012

Městská knihovna v Praze už nějaký ten pátek zpřístupňuje široké internetové čtenářské obci díla v elektronické podobě. Asi nejvíc se v podvědomí lidí zapsala zveřejněním díla Karla Čapka. V neposlední řadě však nabízí i čtení pro nejmenší v podobě nejklasičtějších pohádek z pera zejména Boženy Němcové, ale nechybí ani velikáni jako Hans Christian Andersen, Karel Jaromír Erben, Jan Karafiát nebo Václav Říha a další...

FILM: Rebelka (Brave)

Článek od: Monika Slíva - 16.08.2012

Celkově příjemná rodinná podívaná vás rozhodně nezklame. Příběh sám o sobě nepřináší nic převratného, ale o to u pohádek a klasických zápletek až tak moc nejde. Troufám si tvrdit, že by tvůrci u diváků příliš neuspěli, kdyby nechali hlavní hrdinku...

FILM: Rebelka/Neskrotná (Brave)

Článek od: Anonym - 13.08.2012

Kdysi dávno, kdesi ve Skotsku, žije princezna Merida, která má milující rodiče, ale tvrdou hlavu a nechce si hledat ženicha, jak by se v jejím věku slušelo. Když náhodou najde v lese starou čarodějnici, požádá ji o splnění svého přání...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Pohádky