DCKK: Jak je na tom u nás Green Lantern?

Článek od: Petr Simcik - 07.04.2020

Kdo je Green Lantern? Muž s divnou lucernou a prstenem, kterého spousta lidí zná jen díky seriálu Big Bang Theory. Ve filmu a nebyl považovaný za žádný velký zázrak. Dále se objevil ve třech knihách, které skončily ve slevě za 49 korun a následně v několika dílech DCKK. Shrnuto, podtrženo Green Lantern u nás nemá na růžích ustláno.

KOMIKS: The Brave and the Bold: Vládci štěstí - Robert G. Haney, Mark Waid

Článek od: Petr Simcik - 27.11.2017

Od Brave and the Bold: Vládci štěstí jsem podle ilustrace na obálce čekal jen to nejhorší. Po zkušenosti s několika posledními DCKK jsem si nějak nedokázal představit, že mě další týmovka udělá šťastným. Naštěstí, i přes avíza na internetu, tihle Brave and the Bold nejsou týmovka, ale spíše něco na způsob Marvel teamupu.

KOMIKS: Johns, Lee, Williams - Liga Spravedlnosti 1: Počátek

Článek od: David Hálek - 28.08.2014

Vydavatelství DC se v roce 2011 rozhodlo k radikálnímu restartu svého komiksového universa a začalo vydávat dvaapadesát zcela nových sérií, které spojovalo označení The New 52. Do tohoto vesmíru patří i týmovka Liga Spravedlnosti, jež vzešla z pera scénáristy Geoffa Johnse a nese podtitul Počátek.

WEB+PR: Avengers a další komiksy na Beletrie.eu

Článek od: Anonym - 06.08.2012

Všimli jste si, jaké množství komiksových příběhů za poslední dobu ovládlo filmová plátna? Pro příklad uveďme třeba Spiderman, Fantastická čtyřka, Avengers, Green Lantern, Thor, Captain America, X-men, Iron Man a seznam tady zdaleka nekončí. Který film z řady počinů inspirovaných komiksy se nejvíce vydařil?

FILM: Liga spravedlivých: Zánik

Článek od: Martin Kochlica - 26.07.2012

Superman ani Green Lantern nie sú momentálne žiadne extra hviezdy. Animované ani hrané verzie z poslednej doby akosi neprekročili tieň rutiny. Je tu však Temný rytier, ktorý je vo vrcholnej forme a zrejme aj preto tento rok prišla tímovka Liga spravedlivých: Zánik.

FILM: Green Lantern

Článek od: Anonym - 24.08.2011

Hal Jordan (Ryan Reynolds) je víceméně obyčejný pilot, sice odvážný, ale nezodpovědně riskující floutek. Jeho život dostane nový směr když si ho umírající mimozemšťan vyvolí jako nového člena Green Lantern Corps - což je mezigalaktický sbor tisíců superhrdinů, kteří hlídají vesmír z planety Oa.

Přihlásit se k odběru RSS - Green Lantern