Uzávěrka Ceny Karla Čapka

Článek od: Redakce - 12.11.2017

Upozorňujeme na blížící se uzávěrku 37. ročníku literární soutěže Cena Karla Čapka, která se od letoška posouvá na dřívější termín – již 20. listopadu.

REPORTÁŽ: Hľadanie novej identity Istroconu

Článek od: Martin Kochlica - 27.09.2012

Tento rok som sa rozhodol poňať návštevu Istroconu trochu inak, dospelejšie. Veď ide o akciu, ktorá je tu od roku 1988. Za tú dobu si con vydobyl slušnú prestíž a navštevujú ho takmer všetky vekové ročníky. Navyše okrem  už tradičného dvojčaťa (a vlastného reinkarnátora) Comics Salónu, pribudol tento rok do partie aj nemenej legendárny Parcon.

PR+CON: Parcon 2012 – opäť na Slovensku

Článek od: Anonym - 18.09.2012

Parcon 2012 sa uskutoční v dňoch 21. až 23. septembra 2012 v priestoroch Istropolisu – Dom Odborov, Trnavské Mýto v Bratislave. Začína sa v piatok (21.9)  od 13:00 a skončí sa v nedeľu (23.9) o 17:00.

CKČ: Poslední výzva autorům CKČ!

Článek od: Aquila - 23.11.2011

Chcete vyhrát Mloka, Pulce či jinou obojživelnou havěť? A už jste poslali svůj příspěvek do Ceny Karla Čapka? Ještě ne? Pak máte nejvyšší čas! Uzávěrka je již 30. listopadu a do té doby potřebuju texty skutečně mít.

CENY: Nový ročník Ceny Karla Čapka se rozbíhá

Článek od: Aquila - 24.10.2011

Československý fandom vyhlásil 31. ročník literární soutěže Cena Karla Čapka a první příspěvky už se scházejí. V článku najdete kompletní propozice a doplňující informace. Zde jen upozorňuji, že do uzávěrky, která je ve středu 30. listopadu 2011 musím veškeré výtisky a soubory již mít v ruce, protože hned pátek 2. prosince zkompletované balíky a vypálená CD vezu porotcům na Fénixcon do Brna. Prosím, počítejte s tím a odešlete své příspěvky včas, případně po Praze je možné si dojednat osobní předání.

(NE)RECENZE: antologie Mlok 2010

Článek od: pagi - 19.10.2011

Výřad svazečků s titulem Mlok se vloni opět rozšířil. Zatímco je na pultech již nový ročník (* - poznámka na konci článku), těm, kteří ještě doma Mloka 2010 nemají, doporučuji si tuto vlastně již historickou knihu koupit...

REPORTÁŽ: Parcon 2011 - Gala

Článek od: Jan Kovanic - 10.09.2011

Vyhlášení výsledků Ceny Karla Čapka na slavnostním večeru je pro mne vždy malý silvestr. Letos probíhalo konečně zase v režii Martina Koutného a Jaroslava Mosteckého. Po sérii profesionálních bavičů, kteří jsou nesnesitelní i na nějakém schlastávacím firemním večírku a o fandomu vědí houby, se vrátila tato osvědčená dvojice...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Cena Karla Čapka