Vánoční POVÍDKA: Tereza Kadečková, Mráz dolního města

Článek od: Tereza Kadečková - 24.12.2021

Snad již můžeme prohlásit, že vánoční povídka je tradiční sardenský dárek pod čtecí stromeček. Spisovatelka a naše redaktorka Tereza Kadečková vás zavede do světa, kde žijí draci a pokud se vám tam bude líbit, můžete se s Iscarem z povídky Mráz dolního města znovu setkat v chystaném románu O dracích a Sedmi, který vyjde v lednu 2022.

Přejeme krásné sváteční čtení.

Vánoční POVÍDKA: Irena Moravcová, Noc zázraků

Článek od: Redakce - 24.12.2020

Potřetí v řadě za sebou máme pro vás přichystané štědrovečerní čtení a můžeme tedy snad prohlásit naší tradici za definitivně obnovenou. Letošní povídku o noci zázraků pro Sarden napsala Irena Moravcová a my doufáme, že se vám bude líbit stejně jako nám. Možná vás přiměje k zamyšlení, že každá doba má své vrtochy, ale v mnoha případech jsou za nimi lidé. V dobrém i ve zlém.

Krásné čtení a krásné Vánoce.

Vánoční POVÍDKA: Leonard Medek, DÉMON ODJINUD

Článek od: Leonard Medek - 24.12.2019

Letošní povídkový vánoční dárek pro naše čtenáře napsal spisovatel Leonard Medek. Démon odjinud přišel přímo na Sarden a těší se, že vám mrazivě zpříjemní vánoční čas. Kdo zná tvorbu pana Medka, jistě tuší, že to nebude prvoplánové čtení, neb si se svými čtenáři i se slovy rád pohrává. Tomu, kdo se s jeho tvorbou dosud nesetkal, přejeme dvojnásob pěkné čtení, chytí-li vás Démon odjinud, otevře vám širokou škálu možností ke čtení, tvorba páně Medkova je vskutku bohatá.

Přejeme vám krásné svátky a spoustu skvělých chvil nejen při čtení této povídky.

Přihlásit se k odběru RSS - Vánoční povídka