RECENZE: Tajná kniha Šerosvitu

Článek od: Petr Simcik - 22.07.2011

Živí se lidskými pocity. Obklopují se otisky lidských věcí. I svou podobu přebírají z lidských snů – a taky z nočních můr. Mají zuby a drápy. Mají andělské tváře i temná křídla. Mají liščí oči. Provázejí nás od nepaměti, vskrytu a potají, daleko, a přesto věčně s námi; v jiné rovině skutečnosti, za hranicí tenkou jako smyčka z hedvábí, ve světě, který je odleskem a stínem světa lidí...

PR+LITERATURA: Tajná kniha Šerosvitu

Článek od: Anonym - 28.05.2011

Městskou duchařskou fantasy s hororovými prvky napsal kolektiv pěti českých autorek, Karolina Francová, Sanča Fülle, Vilma Kadlečková, Lucie Lukačovičová, Julie Nováková neobvyklou metodou. Každá z autorek napsala dvě až čtyři povídky, které dohromady skládají napínavý příběh. Ilustroval Jan Dřevíkovský.

PR+SOUTĚŽ: Tajná kniha Šerosvitu - Brána se otevírá...

Článek od: Anonym - 06.04.2011

Během pobytu v Číně získala zkušenosti i vědecké renomé; ale zpátky do Čech si přivezla ještě něco navíc. Prastarý rukopis, který objevila v muzeu v Pekingu, změnil celý její život. Dokázala zatajit, že ho našla. Ani později o něm nikomu neřekla, přestože by jí to přineslo slávu. Celá léta se pokouší vyluštit nesrozumitelný text, psaný v malém pečetním čínském písmu. Teď se před ní konečně rýsuje řešení. A je pevně rozhodnutá, že si ho nechá jenom sama pro sebe.

PR+SOUTĚŽ: Bytosti z druhé strany

Článek od: Anonym - 07.03.2011

Živí se lidskými pocity. Obklopují se otisky lidských věcí. I svou podobu přebírají z lidských snů – a taky z nočních můr. Mají zuby a drápy. Mají andělské tváře i temná křídla. Mají liščí oči. Provázejí nás odnepaměti, vskrytu a potají, daleko a přesto věčně s námi; v jiné rovině skutečnosti, za hranicí tenkou jako smyčka z hedvábí, ve světě, který je odleskem a stínem světa lidí...

Přihlásit se k odběru RSS - Tajná kniha Šerosvitu