ROZHOVOR s Romanem Burešem: "Zvířata se mi tam vždycky nějak samy připletou."

Článek od: ena - 27.10.2022

Roman Bureš je dnes už uznávaný autor kníh a poviedok v zborníkoch vydavateľstva Epocha. Nedávno mu vyšlo pokračovanie románu Inferium a pripravujú sa ďalšie publikácie. Je milovníkom rodinného života, zvierat a rozhovory často nedáva. Ja som mala šťastie, a mohla som Romanovi položiť pár otázok z každého rožku trošku. Ale veď posúďte sami...

RECENZE: Roman Bureš, Inferium 2: invaze

Článek od: ena - 17.08.2022

Veríte v Nebo a Peklo? Mnohých utešuje predstava, že aspoň po smrti sa tí zlí dočkajú v Pekle utrpenia, aké iným spôsobovali počas svojho života. Milióny znášajú svoje ťažké osudy vďaka silnej viere v odmenu, ktorou im bude po smrti nádherný život v nebeskom kráľovstve. Ale čo ak je všetko trošku inak? Možnože Nebo a Peklo neexistujú, no môže byť pravda aj to, že vlády Neba a Pekla sú rovnako skorumpované, ako tie naše...

RECENZE: Roman Bureš, Planeta idiotů

Článek od: Monika Slíva - 10.05.2021

Jak se píše v anotaci, apokalypsa přišla s širokým úsměvem, ve kterém na nás cenila zuby. Zábavná myšlenka, ze které vám brzy ten váš vlastní úsměv zamrzne na rtech. Tohle totiž není vůbec žádná sranda, to je smrtelně vážná věc, ale (skoro) všem je to úplně šumák!

RECENZE: Roman Bureš, Říše

Článek od: frankie - 04.12.2020

Román Říše od Romana Bureše je čtivá historická fikce, která má šanci oslovit značné množství čtenářů. Druhá světová válka totiž patří k nejvíce vyhledávaným dějinným tématům a fascinuje mnoho vydavatelů i čtenářů. A právě román Říše je lahůdkou přinášející nový fantaskní vhled do alternativní historie aneb co by se stalo, kdyby Německo vyhrálo válku?

ROZHOVOR: Roman Bureš

Článek od: ena - 27.05.2019

Srdcovou záležitosťou rodáka z Kladna je história. Pracuje s ňou často aj vo svojich knihách a poviedkach. Venuje sa bojovým športom ktoré zúročil vo svojich textoch, ako aj v profesionálnom živote. Na prvom mieste je pre neho rodina a kľudný dedinský život. Čo ste zrejme ešte nevedeli, je to, že je veľký milovník zvierat a podľa svojich možností sa venuje pomoci tým opusteným. Pretože Romanovi  pred časom vyšiel román Inferium, dohodli sme si malý rozhovor o veciach medzi nebom a peklom...

Nový titul z nakladatelství Epocha

Článek od: Redakce - 05.04.2019

Na počátku bylo slovo, nikoli boží, ale v hlavě autora a směřovalo úplně na druhou stranu. U  vzniku románu  Inferium stála povídka O lidském dobytku publikovaná v antologii Ve stínu Říše (2017) a nyní v nakladatelství Epocha vychází 1. vydání Inferia Romana Bureše.

RECENZE: Roman Bureš, Propast času: IMPÉRIUM

Článek od: ena - 13.04.2018

Impérium je už Romanovou piatou knihou a poslednou z trilógie Propast času.  Autor nás zaviedol do neďalekej budúcnosti, kedy pod vplyvom neznámych udalostí dôjde k časovým zlomom. Vedľa seba sa tak ocitnú kúsky z rôznych historických období, od praveku až po 27. storočie a voľný pohyb v niektorých oblastiach môže ohroziť váš zdravý rozum, prípadne život.

Rozhovor s Romanem Burešem

Článek od: Lucie Koucká - 21.03.2016

Překvapení roku. Tak si spisovatele Romana Bureše s klidným svědomím starého knihomola troufnu nazvat. Předešlé jeho dvě knihy mezi čtenáři nezaznamenaly větší rozruch, to se povedlo až té třetí. Propast času bodovala.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - R. Bureš