UKÁZKA: Jakub Mařík, V mrtvé zóně

Článek od: Redakce - 24.03.2023

· Nadupaná akční sci-fi jako stvořená pro fanoušky Davida Webera, Jacka Campbella a Johna Scalziho.

· „Na takhle dobré čtení narazíte jen párkrát za život,“ napsal o sérii SF&F magazín Pevnost.

· Mystery Press chystá na příští rok titul V jámě lvové, finální díl jedné z nejúspěšnějších českých sci-fi.

RECENZE: Kristýna Sněgoňová, Legie: Šprti a frajeři

Článek od: Renata Staurovská - 06.07.2021

„Doufám, že už tu víc příšer není. Nechci mít hlídku rozhodnutou nás zabít za sebou, kapitánovy nepřátele před sebou a cestu lodí posetou zrůdami.“ Profesorka se s povzdechem narovnala. „Obávám se… že to zní přesně jako mise ve stylu kapitána Moravce.“ (str.221)

Čtete správně, Kápo i zbytek posádky Kraksny (tedy pardon, Vzdorující) je zpátky.

RECENZE: Kirsten Beyer, Voyager: Kruh se uzavírá - Startreková cukrová vata

Článek od: Petr Simcik - 05.11.2020

Voyager: Kruh se uzavírá je vata. Je to čistě výplňový text, který má zaplnit prázdná místa v trilogii Volání osudu a vysvětlit, co dělala nejmodernější loď hvězdné flotily, když se lámal chleba. A ano, polovina je o skoro bezvýznamné šarvátce, do které jsou zapojené dva klingonské kulty a B'Elanna Torres. Tolik k tomu, že číst tuhle knihu samostatně nebo s ní dokonce začínat čtení Star Treku velice nedoporučuju.

LEGIE: NOVÁ SÉRIE NA OBZORU

Článek od: Redakce - 04.10.2020

Nakladatelství Epocha vnadí svoje čtenáře na připravovanou společnou autorskou sérii Legie. Tandem Sněgoňová - Kotleta je určitě příslibem zajímavých budoucích zážitků.

Přihlásit se k odběru RSS - space opera