UKÁZKA: Jakub Mařík, V mrtvé zóně

Článek od: Redakce - 24.03.2023

· Nadupaná akční sci-fi jako stvořená pro fanoušky Davida Webera, Jacka Campbella a Johna Scalziho.

· „Na takhle dobré čtení narazíte jen párkrát za život,“ napsal o sérii SF&F magazín Pevnost.

· Mystery Press chystá na příští rok titul V jámě lvové, finální díl jedné z nejúspěšnějších českých sci-fi.

RECENZE: Jan Kotouč, Hranice impéria

Článek od: Petr Simcik - 22.10.2021

Dobré military sci-fi není nikdy dost, ale upřímně – není jí ani úplný nedostatek, takže člověk nemusí vzít za vděk čímkoli co smrdí po vesmíru a vojácích. Kotoučova série, i když je mírně generická, by ale určitě neměla vaší pozornosti uniknout.

Fenomén Novotný: RECENZE: Křižník Thor, archa záchrany

Článek od: Jan Kovanic - 11.12.2019

Tato recenze se zde poprvé objevila 10. května 2013. Obnovené vydání si můžete přečíst v rámci projektu Fenomén Novotný.

*

Knihkupec mi správně napověděl, že jde o subžánr fantastiky, který se nazývá "military". Tak ano, užijeme si mnoha námořních soubojů vedených na dálku doletu balistických raket i na blízkost nože. Hornblowerovské bitvy lodí tvoří kostru knihy, která prorůstá příběhem, jenž se odehrává v letech 2039 - 2041. Dva roky války!

RECENZE: Myke Cole, Kontrolní bod

Článek od: Jan Žlebek - 24.06.2013

Tohle nejsou žádný Bradavice, bažanti!
Tohle je americká armáda. Jestli se u vás projevilo magický nadání, tak vás čeká buď vojenský výcvik, nebo léčba olovem. A můžete rovnou zapomenout, vy bando podělaných zelenáčů, na roztomilý skřítky, očarovaný sladkosti a famfrpál. Budete žrát hlínu a blít krev, aby z vás výcvikáč Jednotek nadpřirozených operací udělal mágy hodný toho pojmenování. A proč? Abyste mohli sloužit Americe se ctí.

PR+UKÁZKA: Jack Campbell, Vítězný

Článek od: Anonym - 16.04.2013

Pokud hledáte military sci-fi ságu, která splňuje vše, co se od tohoto subžánru očekává, zkuste se proletět se Ztracenou flotilou. Dobrodružství, která s ní prožijete, rozhodně stojí za to...
... jedna z nejlepších military sci-fi sérií Ztracená flotila dolétla do finále!

RECENZE: Hry s příběhem: Ocel a krev

Článek od: Štěpán Jura - 20.03.2013

Co mají společného hlavy nabodané na kůlech, hrobníci z albirejského hřbitova, troll ve službách královny Viktorie nebo děvčátko, jehož život ohrožuje jihoamerický drogový kartel? Hrdinství i zbabělost, odvaha, čest, šílenství a hrůzy válek.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Military