TG: Wolverinovy drápy podle Gaudopippa

Článek od: Petr Simcik - 09.09.2015

Blíží se nám doba všemožných karnevalů a proto, jak to jen čas dovolí procházím internet a hledám návody na jednoduché ale efektní geekovské masky a propriety, bez kterých se soudobý školák na maškarní neobejde. Ať už to bude Halloweenská, nebo mikulášská.

První záležitost, která se mi hodně líbí a přitom je to klasický případ kdy je za málo peněz hodně muziky, jsou Wolverinovy tesáky (na svědomí je má Gaudopipo). Zapomeňte na vyjíždění z rukou a genové inženýství – tohle je low-cost záležitost a inspiruje se cikánskou zbraní, kterou jste mohli vidět například ve filmu Bratrstvo vlků.

TG: Halloweenská maska snadno a rychle

Článek od: Petr Simcik - 15.10.2014

I když se u nás klasický Halloween neslaví a já jsem tomu rád, protože to zkrátka není náš svátek, mnohé děti si ho tak či onak prožijí. Ať už jim ho zajistí nějakým způsobem ve škole či školce, na kroužku, v Sokole, prostě kdekoli, vy jako rodič máte za úkol sehnat masku…

AKCE: Pozvánka na zeměplošský maškarní bál

Článek od: Anonym - 27.01.2013

Klub Terryho Pratchetta vás srdečně zve na již druhý Zeměplošský maškarní bál, který se bude konat v pátek 22. února 2013 od 20:00 hodin ve velkém sále Divadla Gong (Sokolovská 969/191, Praha 9 – Libeň, zastávka MHD „Divadlo Gong“, tramvaj č. 16). Prostory akce budou pro hosty k dispozici již od 19:00 hodin...

Přihlásit se k odběru RSS - Maškarní bál