VYŠLO: Vyšlé knihy od 30. dubna do 30. května 2011

VYŠLO: Vyšlé knihy od 30. dubna do 30. května 2011

Článek od: Daemon - 29.05.2011

fantasy

Artemis Fowl a atlantský komplex
/Artemis Fowl and the Atlantis Complex/
Colfer, Eoin

Nakladatel: Albatros Media - Albatros
Překlad: Veronika Volhejnová
Obálka: Kev Walker
Redakce: Jiřina Novotná, Šárka Krejčová, Alexandra Horová, Arnoštka Svobodová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 312
Rozměr: 120 x 200
Provedení: hardback

Artemis Fowl posedmé mezi námi! Geniální zločinec Artemis Fowl je jiný - hodný, slušný a romantický... Je to choroba jménem atlantský komplex a souvisí s poruchou osobnosti. Ovšem v této podobě neumí bojovat s nepřátelskými roboty, kteří zaútočili na podzemní město Atlantis. Dokáže kapitánka Krátká získat zpět skutečného Artemise, jak jej známe z předchozích příběhů?

Cena: 279.00 Kč


sci-fi

Běh o život

/The Running Man/
Bachman, Richard

Nakladatel: Beta
Překlad: Ivan Němeček
Obálka: Michal Kuba
Redakce: Jiří Zahradnický
Rok vydání: 2011
Počet stran: 200
Rozměr: 150 x 210
Provedení: hardback
Stav: nové vydání

Sci-fi z nedaleké budoucnosti líčí temnými barvami industriální svět, nikoli nepodobný totalitě. Zábavu apatickým masám obstarává jediný televizní kanál, který vysílá obskurní zvrácené soutěže, z nichž nejdrsnější a nejpopulárnější je Běh o život. Vybraný jedinec, v tomto případě Ben Richards, je vypuštěn do ulic Ameriky jako lovná zvěř. Po dvanácti hodinách ho začnou pronásledovat profesionální Lovci, podporovaní mnoha udavači z řad televizních diváků. Prchající zoufalec sahá pod vidinou odměny ve výši milionu dolarů k těm nejdrsnějším prostředkům, aby pronásledovatele setřásl.

Běh o život napsaný Stephenem Kingem pod pseudonymem Richard Bachman zná český čtenář pod názvem Running Man a takto byl uveden do distribuce i film s Arnoldem Schwarzeneggerem (sám King filmu na chuť příliš nepřišel).

Cena: 239.00 Kč


horor

Bílá je barva kouzel

/White Is for Magic/
Stolarz, Laurie Faria

Nakladatel: Albatros Media - Albatros
Překlad: Olga Bártová
Obálka: Soňa Šedivá
Redakce: Ludmila Hobzová, Šárka Krejčová, Alexandra Horová, Arnoštka Svobodová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 208
Rozměr: 135 x 205
Provedení: hardback

Hlavní hrdinka Stacey Brownová má znovu noční můry, tentokrát o lidech, kteří už byli zavražděni. A k tomu ty podivné dopisy bez zpáteční adresy a bez podpisu! Proč má Jacob věštecké sny o její smrti? Čekejte napětí, přírodní kouzla a hororové scény!

Cena: 229.00 Kč


fantasy

Zaklínač IV: Čas opovržení

/Czas pogardy/
Sapkowski, Andrzej

Nakladatel: Leonardo
Překlad: Stanislav Komárek
Obálka: Michal Ivan
Redakce: -
Rok vydání: 2011
Počet stran: 344
Rozměr: 105 x 175
Provedení: paperback
Stav: nové vydání

Svět zachvátily plameny běsnící války. Čarodějové intrikují a Ciri, prchající před smrtelným nebezpečím, se ocitá daleko od Geralta i Yennefer. Sama, opuštěná, ztracená - s pocitem, že byla zrazena těmi, kterým bezmezně věřila. Pátrání po zmizelé princezně však navzdory zprávám o její smrti stále pokračuje, a Geralt žel není jediný, kdo Ciri hledá. Zaklínač i Lvíče z Cintry se stali objektem vysoké politické hry, která může zabít nejen je, ale také všechny, kdo jsou jim blízcí. Ostatně, věštba přece tvrdí, že princezně kráčí v patách smrt...

Cena: 259.00 Kč


sci-fi

Černý kód

/Code Noir/
de Pierres, Marianne

Nakladatel: Triton
Překlad: Jana Odehnalová
Obálka: Aleš Horák
Redakce: Jana Markusová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 320
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Válka v Tertu skončila a Parrish Plessis urvala dost velkou část kořisti. To není tak špatné na dívku, na jejíž hlavu je vypsaná odměna. Problém však pro ni představuje fakt, že moc a získané území znamenají zodpovědnost a povinnosti.
Jednou z nich je splatit dluh krve nebezpečnému hnutí Cabala Goomery, a proto pro ně musí podniknout záchrannou akci, která ji zavede až do srdce techno-temnoty, do města slumů v Disu... Svět Parrish Plessis je krvavý a opravdu nebezpečný.

Cena: 249.00 Kč


fantasy

Conan žoldnéř

/Conan the Mercenary/
Offutt, Andrew J.

Nakladatel: Klub Julese Vernea
Překlad: Jan Kantůrek
Obálka: Karel Zeman
Redakce: Egon Čierny
Rok vydání: 2011
Počet stran: 260
Rozměr: 110 x 180
Provedení: paperback

Nedlouho po zkáze arenjunské Věže slona vyslechne Conan jedné noci rozhovor dvojice zlodějů, kteří se chystají vykrást dům proslulého čaroděje Hisarra Zula a velký Cimmeřan se rozhodne, že je předběhne. Tady se poprvé objevuje zlodějka Ispharana, s níž se Conan později a v jiných příbězích, setkal ještě několikrát. Bohužel, v tajemném Zulově domě, střeženém zombiemi, ho čeká smrtelné nebezpečí... přijde o vlastní duši!
To je mimo jiné důvod, proč se dá najmout jako osobní strážce vznešené paní Khasthris, která cestuje ve službách své sestřenky - královny Khauranu.
Nájemní zabijáci, intriky u Královského dvora, temná magie i Písečný démon - to vše najdeme ve dvou pevně vázaných příbězích mladého Cimmeřana, která začnou v zamorském Arenjunu a skončí až v dalekém Khauranu.

Cena: 269.00 Kč


komiks

Crew2 30/2011
Maberry, Jonathan - Campbell, Laurence - Hill, Joe - …

Nakladatel: Crew
Překlad: Jiří Pavlovský, Darek Šmíd
Obálka: Tim Bradstreet
Redakce: Petr Litoš, Jiří Pavlovský, Milan Krejčí, Martin Němec, Ľudovit Plata, Tomáš Prokůpek, Marek Barányi
Rok vydání: 2011
Počet stran: 76
Rozměr: 210 x 295
Provedení: paperback

Tohle výroční číslo bude věnované čistě Marvelu. Největší prostor v něm bude okupovat mstitel Punisher, který si půjde popovídat s výrobci snuff porna - do přísně střeženého mrakodrapu, kam nemůže propašovat žádnou ze svých oblíbených zbraní. Takže si bude muset vystačit s tím, co najde cestou. Sekundovat mu bude Spider-Man a to hned ve dvou atypických příbězích. V jednom se stane objektem sázky... a v druhém se ho pokusí napodobit skupina jackassoidních filmařů. V tom druhém se - i když na malé ploše - seznámíme také s šíleným (a bohužel už zesnulým) kreslířem Sethem Fisherem.

Cena: 99.00 Kč


fantasy

Žoldnéři fantasie: Dálnice ke všem čertům
Bronec, Michael (ed.)

Nakladatel: Straky na vrbě
Obálka: Tomáš Kučerovský
Redakce: Michael Bronec, Jana Kopečková, Zuzana Kupková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 288
Rozměr: 105 x 165
Provedení: paperback

Co čeká milovníky žánru v tomto ročníku?
Benzín je krví dálnice; chlemtají ho čtyřkolá monstra, která udržují život této tepny.
Pod městy, kam dálnice vedou, se rozlézá krevní oběh vodovodů, který tepe životem, a v něm i ledacos jiného...
Městy, kudy kráčel všeničivý bůh torze, který dal vzniknout sirénám.
Do jiného takového města přijede osamělý střelec, aby pomohl mladé dámě v nesnázích...
A tak bude i čtenář s postavami procházet městy, jež jsou jako labyrinty, aby nakonec stanul v nejstarším ze všech Labyrintů tváří v tvář ohyzdné rohaté bestii.
Na své pouti potkáte to, i mnohé další!

Cena: 215.00 Kč


horor

Démon a zloděj

/Demon Thief/
Shan, Darren

Nakladatel: Albatros Media - CooBoo
Překlad: Richard Podaný
Obálka: Mel Grant
Redakce: Tereza Pecková, Alexandra Horová, Lubomír Kuba
Rok vydání: 2011
Počet stran: 240
Rozměr: 135 x 205
Provedení: hardback

Pecka Fleck otevře okno do světa démonů, což má strašlivé následky. Díky tomu však také objeví svoji sílu, stane se Učedníkem jehož úkolem je uštvat zvrácené mocné démony k smrti, zachránit svého malého bratra a přitom sám zůstat naživu...

Cena: 249.00 Kč


komiks

Dilbert 3: Hádej, kdo je chytřejší než ty

/It's Obvious You Won't Survive By Your Wits Alone/
Adams, Scott

Nakladatel: Crew
Překlad: Filip Škába
Obálka: Scott Adams
Redakce: Jiří Pavlovský, Jana Jůzlová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 128
Rozměr: 210 x 230
Provedení: paperback

Dilberta určitě dobře znáte v jeho přirozeném prostředí, kancelářském výběhu.
Tato kniha vás však přesvědčí, že Dilbert není taková nula, jak si myslíte. Uvidíte, že dokáže obrátit firemní protidrogové testování proti šéfovi nebo zabít náměstka ředitele kukuřicí. Na chvíli se dokonce sám stane generálním ředitelem a je přijat do Mensy. Také sestrojí robota (s nezištnou pomocí od přátelského popeláře) a létající talíř. V tu chvíli ovšem nastupuje jeho asertivní alter-ego Dogbert, který se neštítí tyranizovat postkomunistickou východoevropskou Elbonii, nelegálně obchodovat s akciemi, prodávat ojetá auta a senátory.
Spolu jsou hroziví jako hroznýš a nebezpeční jako globální oteplování. Šéfové, politici a občané postkomunistických zemí, mějte se na pozoru!

Cena: 199.00 Kč


fantasy

Dračí mor
Rečková, Jana

Nakladatel: Straky na vrbě
Obálka: Janina Strnadová
Redakce: Michael Bronec, Jana Kopečková, Zuzana Kupková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 300
Rozměr: 105 x 165
Provedení: paperback

I draci mohou onemocnět. A zemřít. Není proto divu, že potřebují lékaře. I když je to obyčejný... člověk.
Příběh, odehrávající se v minulosti světa vynikající povídky Hic sunt dracones, která vyšla ve sborníku Legendy: Draci, vás zavede do světa, který leží hned vedle toho našeho. Stačí jen použít tu správnou sadu smyslů. A draci to umí. Jenže teď se jejich světem šíří neznámá epidemie, která mnohé zabíjí a některé mění. Dokáže ji zastavit otrok ze světa lidí? A bude vůbec chtít?

Cena: 225.00 Kč


fantasy

DragonLance: Temný učedník I - Jantar a popel

/DragonLance: Dark Disciple I - Amber and Ashes/
Weis, Margaret

Nakladatel: Fantom Print
Překlad: Hana Vlčinská
Obálka: Matt Stawicki
Redakce: Libor Marchlík, Jiří Popiolek, Dalibor Zeman
Rok vydání: 2011
Počet stran: 256
Rozměr: 145 x 205
Provedení: paperback

V krvavé dohře Války duší Mina pohřbila svou Temnou královnu i vlastní budoucnost. Ale pak se ale zamilovala do Chemoše, okouzlujícího, pohledného boha smrti...
Zatímco se Krynnem nezadržitelně šíří upíří kult, noví hrdinové - včetně mnicha, sloužícího zlé mořské bohyni, a šotka, který mluví s mrtvými - musí překazit Mininu smlouvu se zlem a zastavit temné učedníky.

Cena: 229.00 Kč


fantasy

Drakobijecká akademie 02: Pomsta Dámy Dračice

/Dragon Slayers' Academy 02: Revenge of the Dragon Lady/
McMullan, Kate

Nakladatel: PB Publishing
Překlad: Pavel Medek
Obálka: Bill Basso
Redakce: -
Rok vydání: 2011
Počet stran: 112
Rozměr: 130 x 190
Provedení: paperback

Stačí čarodějovo kouzlo odvahy k tomu, aby Wiglafa zachránilo, když se „matka všech draků" (nebo přinejmenším tří tisíc šesti set osmdesáti čtyř) vydá hledat mládence, který zabil syna číslo 92?

Cena: 99.00 Kč


komiks

Gossip Girl: Manga - Jen pro tvé oči 1

/Gossip Girl: The Manga - For Your Eyes Only 1/
von Ziegesar, Cecily - Baek, HyeKyung

Nakladatel: BB art
Překlad: Anna Školníková
Obálka: HyeKyung Baek
Redakce: Dana Packová, Mirka Pelnářová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 246
Rozměr: 145 x 210
Provedení: paperback

První díl manga série Gossip Girl. „Sex ve městě" pro teenagery.
Vítejte ve skandálním světě Gossip girl - světě, ve kterém vládne společenská smetánka, a který je plný žárlivosti, intrik a zrady.
Vítejte v newyorské Upper East Side, kde si někteří začínají brousit drápky! S ulétla s N, přítelem B, a teď se vrací na scénu. B nachází způsob, jak dát S za vyučenou. Půjde na ni přes jejího přítele D. Zdá se, že B chce do boje dát tentokrát opravdu všechno a zbavit se S jednou provždy. Podívejme se na ni - tohle bude bolet!

Cena: 199.00 Kč


fantasy

Inkarceron

/Incarceron/
Fisher, Catherine

Nakladatel: Euromedia Group - Knižní klub
Překlad: Petra Diestlerová
Obálka: Jana Šťastná
Redakce: Jana Kunová, Anna Urbanová, David Dvořák
Rok vydání: 2011
Počet stran: 368
Rozměr: 130 x 205
Provedení: hardback

První kniha série Inkarceron.

Sedmnáctiletý Finn denně bojuje o život v Inkarceronu, obrovském vězení, které má vlastní inteligenci a krutě s ní střeží tisíce vězňů. Finn si je díky znamení na ruce jist, že se zde nenarodil jako ostatní, ale přišel Zvenčí. Claudia je dcerou Správce Inkarceronu a má se vdávat; nenáviděný princ jí byl nastrčen mocichtivou královnou. Panuje totiž navenek středověká Doba - supermoderní svět se zastavil a dobrovolně se zbavil vší techniky v zájmu míru. Claudia i Finn jsou vězni svých světů - jenže vše se změní, když naleznou křišťálový klíč, který jim umožní spolu komunikovat.
Oceněná kniha pro mládež na pomezí fantasy a thrilleru.

Cena: 259.00 Kč


horor

Klenot sedmi hvězd

/The Jewel of Seven Stars/
Stoker, Bram

Nakladatel: Moba
Překlad: Milan Orálek
Obálka: Marcel Bursák
Redakce: Lucie Klusková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 272
Rozměr: 125 x 205
Provedení: hardback

Klasický Stokerův hororový příběh - inspirace pro moderní filmy o mumiích.
Kdosi se zmocnil bájného Klenotu sedmi hvězd, který byl v moci mumie, a egyptská královna Tera vstala z hrobu, aby si ho vzala zpět - za každou cenu!
Tento strhující dobrodružný příběh plný rituálů a magie vypráví o nadpřirozeném boji, v němž se archeologové, vykradači hrobek a mnozí další, kteří se snaží ovládnout Klenot, setkají s tajemným a děsivým osudem.

Cena: 259.00 Kč


sci-fi

Krach Deluxe

/Crash Deluxe/
de Pierres, Marianne

Nakladatel: Triton
Překlad: Jana Odehnalová
Obálka: Aleš Horák
Redakce: Jana Markusová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 312
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Parrish Plessis, svého času iniciátorka puče, placená najatá vražedkyně a bývalá bodyguardka, zjišťuje, že život je drsný. Zradil ji Loyl Daac a stále ji váže dluh krve. Parrish se snaží udržet pohromadě svou malou říši a také splnit očekávání mnoha zatoulaných lidí a bezprizorních dětí, které kolem sebe nashromáždila. Podaří se jí odstranit ze svého těla neznámého high-tech parazita, dříve než se stane něčím méně humánním?

Cena: 249.00 Kč


fantasy

Královské spiknutí

/The Crown Conspiracy/
Sullivan, Michael J.

Nakladatel: Argo
Překlad: Jana Rečková
Obálka: Michael J. Sullivan
Redakce: Dominika Křesťanová, Marie Semíková, Milan Dorazil
Rok vydání: 2011
Počet stran: 248
Rozměr: 150 x 210
Provedení: hardback

Zabili krále a pokusili se svalit vinu na dva muže. Ale špatně si je vybrali.
Royce Melborn, zkušený zloděj, a jeho žoldácký přítel Hadrian Blackwater si žijí vcelku spokojeným životem a čas od času vyřizují finančně výhodné úkoly pro věčně konspirující šlechtu, ovšem jen do té doby, než se stanou nic netušícími obětními beránky ve spiknutí za účelem zavraždění krále.
Jako odsouzenci na smrt mají jen jednu šanci na únik, a tak začíná jejich příběh plný zrady a dobrodružství, soubojů a magie, mýtů a legend.
První ze série šesti relativně samostatných románů série nám představuje dvojici svérázných hrdinů, kteří si získali srdce čtenářů i přes nevelkou propagaci a vydání u drobného nakladatele. Nyní se však Michael Sullivan těší značné popularitě, získal kontrakt s velkým nakladatelstvím a sleduje narůstající počet prodaných práv do zahraničí. Sullivanův cyklus je důkazem, že klasická fantasy není mrtvá, pokud se jí chopí talentovaný vypravěč vyhýbající se četným klišé.

Cena: 298.00 Kč


horor

Krevní banka

/Blood Bank/
Huff, Tanya

Nakladatel: Brokilon
Překlad: Pavel Musiol
Obálka: Lukáš Tuma
Redakce: Robert Pilch, Jiří Popiolek
Rok vydání: 2011
Počet stran: 248
Rozměr: 115 x 180
Provedení: paperback

„Napsat Dluh krve jsem nikdy neměla v úmyslu. Co se mě týkalo, příběh, který jsem vyprávěla, skončil Spojením krve - to byl závěr, k němuž jsem směřovala od samého počátku. A pak, po nějaké době, jsem si uvědomila, že bych měla říct ještě něco víc, že bych chtěla prozkoumat Vickiin nový život a to, jak se změnil její svět.
Jeden velký rozdíl spočíval v tom, že Henry se usadil ve Vancouveru a tak Vicki s Mikem museli přijet za ním. Z této změny vyplývalo, že už neměli žádného vnitřního spojence - vancouverské policejní oddělení mohlo Mikovi dlužit nanejvýš nějakou laskavost, ale nic víc. V případě potíží v tom budou sami. Uznávám, že většinu potíží způsobují oni sami, ale chápete, co tím myslím.
Protože Krevní pouta byla stejnou měrou o vztazích mezi třemi hlavními protagonisty jako o metafyzických záhadách, a protože v Dluhu krve jsem ony vztahy jednou provždy vyřešila, žádné další knížky o Vicki Nelsonové už nebudou. O těchto lidech jsem už řekla vše, co jsem chtěla. Tak. A hotovo.
Tedy s výjimkou sbírky povídek, kterým říkáme Krevní banka."
Tanya Huff

Cena: 228.00 Kč


fantasy

Krvavý král

/The Blood King/
Martin, Gail Z.

Nakladatel: Fantom Print
Překlad: Zuzana Hanešková
Obálka: Jan Patrik Krásný
Redakce: Libor Marchlík, Jiří Popiolek
Rok vydání: 2011
Počet stran: 320
Rozměr: 145 x 205
Provedení: paperback

Princ Martris Drayke, který stěží unikl vraždě, zosnované jeho krutým bratrem Jaredem, musí ovládnout své magické schopnosti, jež mu umožňují přivolávat mrtvé, a sebrat dostatečně velkou armádu, aby dokázal získat trůn svého mrtvého otce. Trisovým protivníkem však není jen Jared. Temný mág Foor Arontala plánuje vyvolat nerovnováhu v magických proudech a pozvednout Obsidiánového krá­le...

Cena: 249.00 Kč


fantasy

Ledové ostří

/The Assassin's Edge/
McKenna, Juliet Elizabeth

Nakladatel: Triton
Překlad: Adéla Bartlová
Obálka: Milan Fibiger
Redakce: Marie Semíková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 568
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Livak se nudí. Zima v Kellarinu měla co nabídnout, teď to ale nestojí za nic. Jistou naději nabízí plán na znovuobsazení jižní části původní kolonie, to však nebude možné, dokud z kontinentu po dlouhé zimě nepřipluje první loď. Livak však netuší, že žádná loď nedorazí. Důležitá obchodní cesta do Tormalinu není zrovna bezpečná. Nová hrozba, jíž musí kolonie čelit, se navíc ukáže mnohem závažnější, než se původně zdálo...
Závěrečný díl série Einarinn opět přináší kouzelné vyprávění, silné charaktery a detailně propracovaný svět.

Cena: 299.00 Kč


fantasy

Lhář 1

/Kłamca 1/
Ćwiek, Jakub

Nakladatel: Triton
Překlad: Robert Pilch
Obálka: Piotr Cieśliński
Redakce: Dana Veselá
Rok vydání: 2011
Počet stran: 224
Rozměr: 125 x 200
Provedení: paperback

Valhala je v troskách. Loki, adoptovaný Odinův syn, patron podvodníků a zrádců, se postaví na stranu triumfujících zástupů Božích. Ve světě, kde se zbloudilá mytologická božstva spolčují s pekelnými démony, jsou jeho služby neocenitelné. Loki se stává andělským klukem pro všechno, alespoň to si archandělé myslí. On má však své vlastní plány. Na tomto i onom světě existují záležitosti, které není možné vyřídit se svatozáří nad hlavou.

Cena: 199.00 Kč


horor

Modrý měsíc

/Blue Moon/
Hamilton, Laurell K.

Nakladatel: Epocha
Překlad: Pavel Toman
Obálka: Alžběta Trojanová
Redakce: Jiří Popiolek
Rok vydání: 2011
Počet stran: 416
Rozměr: 125 x 200
Provedení: paperback

Na bývalého snoubence se dá jen těžko zapomenout. Když Anitě Blakeové ve tři ráno zazvoní telefon, chvíli si myslí, že je to on. Není. Je to jeho bratr a nepřináší dobré zprávy. Jak se zdá, bývalá láska Anitina života se nechala zavřít do vězení za pokus o znásilnění.
Anita Blakeová se živí jako expert na nadpřirozené jevy a je tedy schopna uvěřit téměř čemukoli. Jenže Richard, i když je netvor, by ženě nikdy neublížil. A tak se Anita ocitá v divočině Tennessee, protože ho chce zachránit. Má jen několik dní na to, aby zjistila, kdo a proč to na něj navlékl. Brzy nastane úplněk, a pokud bude Anitina vlkodlačí láska tou dobou ještě za mřížemi, bude čelit něčemu mnohem horšímu, než jsou lidské soudy...

Série knih s Anitou Blakeovou v hlavní roli se odehrává ve fiktivním fantasy světě, ne nepodobném našemu. Jediným rozdílem je to, že v St.Louis kromě obyčejných lidí žijí také upíři, vlkodlaci a jiné nadpřirozené bytosti. Anitinou hlavní profesí je oživování mrtvých, často pomáhá policii při práci na trestných činech spáchaných nadpřirozenými bytostmi. Současně je popravčí upírů a nekromantka. Téměř detektivní příběhy jsou skrz naskrz protkány erotikou a vztahovými peripetiemi, které hlavní hrdinka prožívá s upířím Vládcem města Jean-Claudem, vlčím králem Richardem a mnohými dalšími.

Cena: 299.00 Kč


fantasy

Na vlnách podivna

/On Stranger Tides/
Powers, Tim

Nakladatel: Laser-books
Překlad: Jiří Engliš
Obálka: Roman Kýbus
Redakce: Tomáš Jirkovský, Helena Šebestová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 336
Rozměr: 135 x 205
Provedení: hardback
Stav: nové vydání

Syn potulného loutkáře se dostane na palubu lodě obávaného pirátského kapitána Černovouse a jako nová posila navýsost podivné posádky je svědkem každodenního využívání voodoo magie, zúčastní se dobrodružné výpravy za bájnou Fontánou mládí a samozřejmě se pokusí i o záchranu milované Beth ze spárů zlotřilého otce...
Pravá a nefalšovaná pirátská fantasy plná dobrodružství, romantiky a magie znovu dokazuje, s jakým mistrovstvím umí americký spisovatel Tim Powers promíchat historickou realitu, atraktivní prostředí a fantastické prvky do spletité a naprosto strhující směsi. Podle zahraničních recenzentů se knihou nechali v mnohém inspirovat tvůrci filmové série Piráti z Karibiku. Ať už je to jak chce, tahle fantasy vás vezme na nezapomenutelnou plavbu pod pirátskou vlajkou a to je nabídka, která se jen tak neodmítá.

Cena: 339.00 Kč


sci-fi

Návrat z hvězd

/Powrót z gwiazd/
Lem, Stanisław

Nakladatel: Labyrint
Překlad: Jaroslav Simonides
Obálka: Nikkarin
Redakce: Ondřej Kavalír
Rok vydání: 2011
Počet stran: 232
Rozměr: 165 x 235
Provedení: hardback
Stav: nové vydání

Po návratu na Zem astronaut Hal Bregg zjistí, že největší výzvou nebylo přežít všudypřítomné nástrahy hlubokého vesmíru, ale pochopit pravidla nového světa a naučit se v něm žít. Zatímco výzkumná výprava mimo sluneční soustavu trvala několik let, na Zemi uplynulo více jak jedno století. Nic tu nepřipomíná svět, který znal - kontinenty pokrývají sítě dokonale funkčních měst, většinu profesí vykonávají roboti, zásluhou biologické modifikace je život racionální, pohodlný a bezpečný.
Stanisław Lem ve svém románu z roku 1961 nabízí jedinečnou kombinaci dramatické zápletky a odvážné futuristické vize, jejímž tématem není nic menšího než samotná podstata lidské přirozenosti.

Cena: 295.00 Kč


sci-fi

Navždy volní

/Everfree/
Sagan, Nick

Nakladatel: Triton
Překlad: Martin Fiala
Obálka: Dagmar Krásná
Redakce: Jolana Čermáková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 264
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Svět po více než čtyřicet let trvající apokalypse, která lidstvo smetla z povrchu zemského. Svět, kde se skupince geneticky modifikovaných lidí podařilo najít lék na zhoubnou nemoc. A nyní se tento svět pokoušejí znovu zalidnit někdejší smetánkou, zmraženou v posledních dnech marného boje se zákeřným virem, a vytvořit tak utopickou společnost.
Jako černý stín se ale vynořují zásadní otázky - je lidstvo vůbec schopno v takové společnosti dlouhodobě žít? A jaký je vlastně skutečný původ zabijáckého viru? Halloween, hlavní hrdina celé série, musí také zápasit i se svými vnitřními démony...

Cena: 239.00 Kč


horor

Oliver Nocturno: Vražedný svit slunce

/Oliver Nocturne: The Sunlight Slayings/
Emerson, Kevin

Nakladatel: Albatros Media - CooBoo
Překlad: Emílie Harantová
Obálka: Blueboat
Redakce: Tereza Pecková, Soňa Šedivá, Lubomír Kuba
Rok vydání: 2011
Počet stran: 240
Rozměr: 120 x 200
Provedení: hardback

Oliver je přesvědčený, že ztratil své jediné dva opravdové kamarády, které kdy měl - Emalii a Deana. Ale Dean se náhle znovu objeví. Teď je z něj sice zombie, ale očividně necítí žádnou zášť. Kdo přivedl Deana zpátky a proč? A co se děje s Emalií? Neskrývá se za podivnými vraždami několika mladých upírů? Oliver a Dean to musí zjistit, dokud se sám hlavní hrdina neobrátí v prach...
Nenechte si ujít strhující pokračování příběhů mladého upíra s tajuplným posláním!

Cena: 249.00 Kč


horor

Imaginární (ne?)přátelé: Pan Mumla

/Invisible Fiends: Mr. Mumbles/
Hutchison, Barry

Nakladatel: Albatros Media - CooBoo
Překlad: Lumír Mikulka
Obálka: Jonny Duddle
Redakce: Karolina Medková, Lubomír Kuba
Rok vydání: 2011
Počet stran: 200
Rozměr: 135 x 205
Provedení: hardback

První kniha série Imaginární (ne?)přátelé.

Kyle neviděl pana Mumlu celé roky. Je pro to ostatně jeden dost dobrý důvod: pan Mumla ve skutečnosti neexistuje.
Jenže teď je Kyleův vymyšlený kamarád zpátky a od tohoto okamžiku už záleží jen na jediné věci: přežít...

Cena: 199.00 Kč


komiks

Polibek katany

/Tsuki no Toiki: Ai no Kizu/
Ueda, Rinko

Nakladatel: Zoner Press
Překlad: Jan Horgoš
Obálka: Rinko Ueda
Redakce: Pavel Kristián, Jana Tučníková, Hana Fruhwirtová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 184
Rozměr: 110 x 175
Provedení: paperback

Romantická šódžó manga odehrávající se v Japonsku, ve druhé polovině 16. století. Feudální páni mezi sebou bojují o nadvládu nad zemí a éra nindžů a samurajů je v plném rozpuku. Mladinkou Kaguju to však příliš netrápí. Ze své minulosti si nepamatuje ani jedinou věc a od doby, kdy ji nalezli v bambusovém háji se zády rozseknutými katanou, se v místním nevěstinci stará o děti prostitutek. Tam také jednoho dne potkává Hanzóa, pravidelného zákazníka nevěstince a pohledného válečníka klanu Tokugawů, a její život se začíná obracet vzhůru nohama. Hanzó, kterého dívka zaujme, si ji vyžádá jako společnici a také Kaguju to k hezkému mladíkovi silně přitahuje. Mohlo by se zdát, že románek je na spadnutí, ale pak se o slovo začnou hlásit ztracené vzpomínky...

Cena: 179.00 Kč


fantasy

Pravidlo devítek

/The Law of Nines/
Goodkind, Terry

Nakladatel: Classic
Překlad: Ivana Drábková
Obálka: Jon Sullivan
Redakce: -
Rok vydání: 2011
Počet stran: 480
Rozměr: 105 x 175
Provedení: paperback

Titul Lord Rahl je symbolem zachování magie a svobody jednotlivce a představuje samotnou podstatu svobody...

Cena: 299.00 Kč


horor

Rozum a cit a mořské příšery

/Sense and Sensibility and Sea Monsters/
Winters, Ben H.

Nakladatel: Mladá fronta
Překlad: Ivana Svobodová
Obálka: Lars Leetaru
Redakce: Marie Hajdová, Viktor Bezdíček, Jana Bromová, Pavel Kolín
Rok vydání: 2011
Počet stran: 344
Rozměr: 135 x 205
Provedení: hardback

Nový příběh, v němž se láska a zlomená srdce proplétají s chapadly příšer z hlubin oceánu. Na počátku našeho příběhu jsou sestry Dashwoody nuceny opustit dům, v němž vyrůstaly, a přestěhovat se na tajemný ostrov plný divokých příšer a neblahých záhad. Zvítězí sestry Dashwoodovy nad panovačnými matkami rodin i bezohlednými piráty a naleznou pravou lásku? Nebo padnou za oběť chapadlům příšer, která se jim neustále plazí v patách?
Tento mistrný obraz Anglie z počátku 19. století v sobě spojuje nesmlouvaný společenský komentář Jane Austenové s neméně nesmlouvavými útoky zplozenců moře. Přežijí jen ti nejsilnější - a svou životní lásku získají pouze nejzdatnější plavci!

Cena: 349.00 Kč


komiks

Scott Pilgrim 3: Nekonečný smutek

/Scott Pilgrim 3: Scott Pilgrim and the Infinite Sadness/
O’Malley, Bryan Lee

Nakladatel: BB art
Překlad: Jitka Jeníková
Obálka: Bryan Lee O'Malley
Redakce: Richard Podaný, Mirka Pelnářová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 192
Rozměr: 130 x 190
Provedení: paperback

Pořád se něco děje...
Nová přítelkyně Ramona Flowersová Scottovi dost komplikuje život. Jeden po druhém se objevuje jejích sedm ďábelských bývalých kluků a Scott s nimi musí bojovat o právo s Ramonou chodit. Todd Ingram, expřítel číslo 3, má navíc na Scotta další páku: chodí s jeho někdejší životní láskou! Envy Adamsová zlomila před rokem a půl Scottovi srdce. Teď je zpátky na scéně i se svou zkázonosnou art-rockovou kapelou The Clash At Demonhead. A chce, aby jim Scottova kapela za dva dny předskakovala - přesně tolik času má Scott na to, aby se utkal s Toddem, definitivně se přenesl přes rozchod s Envy, zajistil, aby s ním byla Ramona dál šťastná, odrazil návrhy bývalých holek a nacvičil nový setlist.
Nenechte si ujít nejnovější díl grafického románu na pokračování, který The Globe and Mail označuje za „kanadskou odpověď na Pancéřovou holku!"

Cena: 199.00 Kč


sci-fi

Sirotkův triumf

/Orphan's Triumph/
Buettner, Robert

Nakladatel: Fantom Print
Překlad: Jiří Matyskiewicz
Obálka: Juraj Maxon
Redakce: Libor Marchlík, Jiří Popiolek
Rok vydání: 2011
Počet stran: 288
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Jasona Wandera čeká poslední bitva. Čeká ho Sirotkův triumf?
Jason osiřel hned po prvním úderu Slimáků na Zemi. Vstoupil do armády a vypracoval se z pěšáka až na velitele pozemských posádek na spojeneckých planetách. Pomohl odvrátit zkázu Země, navázat spojenectví s ostatními lidskými planetami a zabezpečit vratkou alianci před slimáckou hrozbou.
Poměr sil se začíná měnit a lidstvo, vybavené ničivou zbraní a mocnou flotilou, se chystá přejít do útoku a definitivně zničit Slimáky. Po překvapivém nepřátelském protiúderu však dojde k nečekanému zvratu a Jason se opět musí postavit svému celoživotnímu nepříteli...

Cena: 209.00 Kč


fantasy

Podivuhodná dobrodružství Toma Scatterhorna II: Skrytý svět

/The Remarkable Adventures of Tom Scatterhorn II: The Hidden World/
Chancellor, Henry

Nakladatel: Argo
Překlad: Stanislava Pošustová-Menšíková
Obálka: Christopher Gibbs
Redakce: Jitka Cardová, Alena Pokorná, Alexandra Švolíková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 416
Rozměr: 150 x 215
Provedení: hardback

Tom je zpátky ve Scatterhornově muzeu a má zde zůstat, než se jeho rodiče vrátí z cest. Pak se však objeví nečekaná návštěvnice, Pearl Smoothová, a tvrdí, že jejího otce a bratra, ba co horšího, i Tomovy rodiče zajal chlapcův úhlavní nepřítel, starý známý don Askary. Tom a Pearl se spolu vydají rodičům na pomoc. Cestují časem, exotickými krajinami, zažijí spoustu nebezpečných dobrodružství a nakonec se dostanou až do tajuplného skrytého světa Scarazandu, do pevnosti patřící samotnému donu Askarymu.

Cena: 389.00 Kč


sci-fi

Slepozrakost

/Blindsight/
Watts, Peter

Nakladatel: Triton
Překlad: Jana Rečková
Obálka: Abyss Studios
Redakce: Dana Veselá
Rok vydání: 2011
Počet stran: 344
Rozměr: 125 x 200
Provedení: paperback

Země v ohrožení. Podivný útok mimozemšťanů. Nakvap zorganizovaná výprava naproti nepříteli. Výzkum či boj?
Tak nějak by mohly znít novinové titulky, kdyby v této budoucnosti nějaké noviny měli. Nemají - všechno je obsaženo v noosféře a kdekdo má na získávání informací implantát.
Peter Watts si vymyslel zvláštní, exotickou (ale přitom nikoli nepravděpodobnou) budoucnost. Svoje hrdiny staví do podivných situací a proti zcela nepochopitelnému protivníkovi. Čeká je dramatické střetnutí - ale kupodivu ten nejhorší nepřítel číhá doma a vytvořili si ho sami lidé...

Cena: 279.00 Kč


sci-fi

StarCraft: Prvorození

/StarCraft: First Born/
Golden, Christie

Nakladatel: Fantom Print
Překlad: Jakub Kovář
Obálka: Glenn Rane
Redakce: Libor Marchlík, Jiří Popiolek
Rok vydání: 2011
Počet stran: 256
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Jake Ramsey - talentovaný archeolog s nepříliš světlými vyhlídkami do budoucna - dostal nečekanou šanci. Najali ho, aby vedl průzkum nedávno objeveného chrámu Xel' Nagů. Jake ví, že mu tento úkol otevře úplně nové možnosti. Veškeré jeho sny a tužby se však ztratí v záplavě mimozemských vzpomínek, když v chrámu najde tělo protosské Ochránkyně. Jakmile se jeho duše spojí s duší umírajícího protosse, stane se Jake jediným, kdo zná celou historii protossů - každou událost, myšlenku i pocit.
V jeho mysli zuří psionická bouře. Při snaze zachránit aspoň část vlastní osobnosti, si však uvědomí jednu věc. Narazil na tajemství, jehož podstata je tak hrozná, že otřese samotnými základy vesmíru.

Cena: 209.00 Kč


sci-fi

Štvanice
Řehák, Zdeněk

Nakladatel: Triton
Obálka: Dagmar Krásná
Redakce: Adéla Kalousková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 288
Rozměr: 135 x 200
Provedení: paperback

Lidstvu se budoucnost příliš nepodařila. Dokáže sice létat na jiné planety, ale ekologické dopady na zdraví obyvatelstva jsou značné. Na Zemi žije již 15 miliard lidí. Přesto v tomto přelidněném světě se někdo po někom intenzívně shání. Záhadná klientka přichází do detektivní agentury Selim a žádá o pátrání po zmizelém muži. Případem je pověřen detektiv David Holy, který během dvou dnů narazí na několik mrtvol a sám začíná být ohrožován na životě. Aby vůbec zůstal na živu, musí svou detektivní práci za každou cenu dokončit...

Cena: 239.00 Kč


fantasy

Strážce úsvitu

/Son of the Morning/
Howard, Linda

Nakladatel: Alpress
Překlad: Petra Klůfová
Obálka: Tomáš Řízek
Redakce: Táňa Holasová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 312
Rozměr: 130 x 205
Provedení:

Grace, specialistku na středověké rukopisy, ani ve snu nenapadne, že by v hromádce starých listin mohla najít cestu ke ztracenému pokladu. Když se jí podaří rozluštit legendu o templářských rytířích, ona i její rodina se stanou terčem nelítostného zabijáka. Grace, aby se zachránila i pomstila, musí získat za spojence černého Nialla.

Cena: 269.00 Kč


fantasy, horor

Tajná kniha Šerosvitu
Francová, Karolina - Fülle, Sanča - Kadlečková, Vilma - … 

Nakladatel: Albatros Media - Albatros
Obálka: Jan Dřevíkovský
Redakce: Šárka Krejčová, Alexandra Horová, Arnoštka Svobodová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 256
Rozměr: 170 x 245
Provedení: hardback

Co když kromě našeho světa existuje svět přízraků - Šerosvit - jako další vrstva reality, navázaná na náš svět? Šerosvit, který vznikl z duševní činnosti lidí a jehož bytí je podmíněné existencí lidské civilizace, protože ta mu dodává energii a umožňuje jeho neustálou obnovu.
Toto je příběh dvou míšenců, bratra a sestry, kteří od sebe byli v dětství odděleni. Jejich příběh se odvíjí na pozadí jednotlivých povídek a při čtení se skládá jako mozaika.
Karolina Francová, Sanča Fülle, Vilma Kadlečková, Lucie Lukačovičová a Julie Nováková napsaly duchařskou fantasy s hororovými prvky, která se odehrává převážně v Čechách v naší současnosti, byť prazačátek sahá až do staré Číny.

Cena: 299.00 Kč


sci-fi

Ten báječný den

/This Perfect Day/
Levin, Ira

Nakladatel: Euromedia Group - Knižní klub
Překlad: Emílie Harantová
Obálka: Ondřej Kocourek, Pavel Hrach
Redakce: Jindřich Jůzl, Jiří Staněk
Rok vydání: 2011
Počet stran: 304
Rozměr: 130 x 205
Provedení: hardback
Stav: nové vydání

Světoznámý americký spisovatel, proslulý u nás svými romány Rosemary má děťátko a Stepfordské paničky, je autorem thrilleru, který nás zavádí do mrazivě dokonalého světa zcela řízeného obrovským počítačem. Obyvatelé tohoto světa jsou označování pouze jménokódy a každý jejich pohyb je kontrolován skenery. Jeden muž se však proti této orwellovské variantě existence vzepře a spolu s několika druhy se pouští do údajně sebevražedné výpravy, jejímž cílem je zničit počítač, tvůrce jejich umělého ráje a příčinu jejich odlidštěnosti a duševní prázdnoty. Čeká je však šokující překvapení.

Cena: 249.00 Kč


komiks

Čtyřlístek: Texaské rodeo
Poborák, Jiří - Štíplová, Ljuba - Němeček, Jaroslav

Nakladatel: Čtyřlístek
Obálka: Jaroslav Němeček
Redakce: -
Rok vydání: 2011
Počet stran: 64
Rozměr: 215 x 305
Provedení: hardback
Stav: nové vydání

Tato knížka vyšla poprvé v roce 1996 pod názvem Jedenácté patro. Náklad byl tehdy převážně určen pro PNS a Mediaprint. V knize jsou dva příběhy. V prvním se Čtyřlístek se strašidly z Bezzubu dostane až do Texasu, kde pátrají po ztraceném kamarádovi. Zde se kromě půtek s obávaným pistolníkem Billem zúčastní také nefalšovaného texaského rodea. V něm samozřejmě excelují naše strašidla. V druhém příběhu Čtyřlístek zabloudí výtahem do jiných světů, kde prožívá nová skvělá dobrodružství, např. s Aldebaranskými čmely.

Cena: 250.00 Kč


sci-fi

Titanic 2022
Váchal, Jan

Nakladatel: Penrous
Obálka: Jan Poláček
Redakce: Marie Semíková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 232
Rozměr: 120 x 185
Provedení: paperback

Detektivní thriller Titanic 2022 souběžně vypráví dva dramatické příběhy odehrávající se na palubě Titaniku: první na původním v roce 1912, druhý pak v roce 2022 na jeho věrné kopii. Kromě dávného tajemství spojuje oba zločiny i neukojitelná touha po moci a bohatství, která ve své bezohlednosti nabývá nelidských rozměrů. Otázkou je, kolik podob zlo vlastně může mít, než narazí na dno?

Cena: 180.00 Kč


komiks

Velkolepý Spider-Man 03/2011: Směr podzemí

/Spectacular Spider-Man 167: Going Underground/
Handley, Ferg - Tong, Andie

Nakladatel: Egmont ČR
Překlad: Petra Fialová
Obálka: Andie Tong
Redakce: Petr Novotný
Rok vydání: 2011
Počet stran: 36
Rozměr: 210 x 295
Provedení: paperback

Kdysi byl Petr Parker výborný, (i když trochu neduživý) středoškolský student. Už v útlém dětství přišel o oba rodiče a vychovávali ho strýček Ben a tetička May. Při laboratorním pokusu kousl Petra radioaktivní pavouk a dal mu sílu, rychlost, hbitost a „pavoučí instinkt", který ho dokáže varovat před nebezpečím. Zpočátku Petr využíval své schopnosti jako maskovaný wrestler pro získání slávy a peněz. Když ale jeho chybou unikl zločinec, který později zabil strýčka Bena, Petrův názor na svět se podstatně změnil. Pochopil, že s velkou mocí přichází i velká odpovědnost. A tak se Petr Parker stal postrachem všech zločinců. Z mladého muže rozhodnutého odčinit tragickou smrt svého strýčka se stal Spider-Man...

Cena: 57.00 Kč


sci-fi

Vyletí ptáček

/Look at the Birdie/
Vonnegut, jr., Kurt

Nakladatel: Argo
Překlad: Jitka Cardová
Obálka: Pavel Růt
Redakce: Martin Svoboda, Alexandra Švolíková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 192
Rozměr: 135 x 210
Provedení: hardback

Nechcete si koupit naslouchátko, které vám mohutně pozvedne sebevědomí? Je soused odvedle prachsprostý sňatkový podvodník, nebo geniální hypnotizér ohýbající hranice časoprostoru? Existovala v druhohorách vyvinutá mravenčí civilizace? Šlápli jste na kuří oko Edu Lubymu a bojíte se o holý krk? Pokud zjistíte, že se vaše město hemží vražednými paranoidními psychopaty, znamená to, že jste taky paranoidní? Kurt Vonnegut opět vstává z hrobu a také v druhé posmrtně vydané sbírce doposud nevydaných povídek ohromuje srdečným humorem, kuriózními nápady, výstředními postavami a naprosto nečekanými pointami.

Cena: 279.00 Kč


komiks

World of WarCraft: Ashbringer

/World of WarCraft: Ashbringer/
Neilson, Micky - Lullabi, Ludo - Washington, Tony

Nakladatel: Crew
Překlad: Pavel Dobrovský
Obálka: Chris Robinson
Redakce: Jiří Pavlovský, Filip Gotfrid, Svatopluk Švec
Rok vydání: 2011
Počet stran: 136
Rozměr: 170 x 260
Provedení: paperback

Království Loraeronu si snad ani na jeden rok neodpočine. Když zrovna lidé nevyhlásí válku orkům, tak jsou to šiky nemrtvých, které roznášejí na prohnilých kopytech lidská města anebo tajemná partička bytostí z jiné dimenze, kteří nechtějí nic menšího, než převzít vládu nad světem. Válka není složena jen z odletujících hlav - válku dělají lidé. A právě osudům rytířů Řádu Stříbrné ruky, který se rozpadá na Bělostný úsvit a Šarlatové křižáky, se věnuje kniha World of Wacraft: Ashbringer. Všechno, co jste kdy chtěli vědět o osudu Azerothu, se v ní dočtete. Však za ní také stojí odborníci na slovo vzatí! Scénář napsal Micky Neilson z Blizzard Entertainment a za ilustrace jsou zodpovědní Ludo Lullabi (Lanfeust Quest, World of Warcraft 1) a Tony Washington.

Cena: 349.00 Kč


XB-1 05/2011
Sanford, Jason - McDevitt, Jack - Ahmed, Saladin - … 

Nakladatel: Konektor
Překlad: Pavel Bakič, Daniela Orlando, Blanka Petáková
Obálka: Václav Fous
Redakce: Vlado Ríša, Jaroslav Jiran, Martin Šust
Rok vydání: 2011
Počet stran: 80
Rozměr: 210 x 300
Provedení: paperback

Měsíčník sci-fi, fantasy a hororu.

Povídky:
- Jason Sanford: Moroví ptáci
- Jack McDevitt: Poutníci časem nikdy neumírají
- Saladin Ahmed: Tajemství chatrče Abdela Jameely
- Martin Moudrý: Cena života
- Lukáš Hrdlička: Stupně Ráje
- Jana Rečková: Houby
- Pavel Houser: Výcvik archeologických psů

Cena: 75.00 Kč


komiks

Zámek a klíč 1: Vítejte v Lovecraftu

/Locke & Key 1: Welcome to Lovecraft/
Hill, Joe - Rodriguez, Gabriel

Nakladatel: Comics Centrum
Překlad: Jan Kantůrek
Obálka: Gabriel Rodriguez
Redakce: Václav Dort, Martin Trojan, Kamil Bernášek
Rok vydání: 2011
Počet stran: 168
Rozměr: 160 x 240
Provedení: hardback

Scénář: Joe Hill
Kresba: Gabriel Rodriguez

Vítejte na Klíčově, tajemné usedlosti v Nové Anglii, s mnoha dveřmi, které změní každého, kdo se do nich odváží vstoupit. A kde přebývá bytost plná nenávisti a zloby, která nebude mít pokoj, dokud se jí nepodaří otevřít ty nejstrašlivější dveře ze všech.
Seznamte se s rodinou Zámkových, jimž je osudem předurčeno stát se strážci tajuplných  zázračných klíčů. Nina, Tyler, Kinsey, Bóďa a Duncan se musejí každý zvlášť postavit svým strachům, zastavit šíleného vraha i plíživé zlo, skryté ve studni.

Cena: 499.00 Kč


horor

Zhoubný kmen: Pád

/The Fall/
del Toro, Guillermo - Hogan, Chuck

Nakladatel: Beta
Překlad: Linda Bartošková
Obálka: Michal Kuba
Redakce: Dominika Křesťanová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 328
Rozměr: 150 x 210
Provedení: hardback

Vampýří virus zaplavil New York, šíří se a brzy se objeví po celé zeměkouli. Válka mezi vampýry Starého a Nového světa zuří naplno a lidé jsou zaskočeni svou hrůzu nahánějící nově nabytou pozicí v potravním řetězci. Efraim Goodweather z Centra pro kontrolu nemocí se spolu s profesorem Setrakianem a deratizátorem Vasilijem Fetem snaží krvežíznivé bestie zastavit. Navíc se městem plíží bývalá Efraimova manželka Kelly, z níž se také stal noční tvor dychtící po krvi, a hledá příležitost získat zpět svého milovaného syna Zacka, Efraimova syna.

Cena: 329.00 Kč


fantasy

Zlatý plamen
Francová, Karolina

Nakladatel: Triton
Obálka: Lubomír Kupčík
Redakce: Marie Semíková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 392
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Procitl v hrobce a nic si nepamatoval – neznal ani své jméno. Pouze zlatý šperk na zápěstí naznačoval jakési tajemství. Lidé takto označení byli vybíjeni – jak by mohl odolat téměř nahý mladík?

Cena: 268.00 Kč


fantasy

Znám tvé tajemství

/Conosco il tuo segreto/
Giacobini, Silvana

Nakladatel: Metafora
Překlad: Jakub Volný
Obálka: Jiří Pros
Redakce: Jana Moravcová, Hana D. Benešová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 432
Rozměr: 130 x 205
Provedení: hardback

Ve vlaku je nalezena mrtvola neznámé ženy a komisařka Giorginiová přizve na pomoc svou přítelkyni Chiaru, která má zvláštní dar. Vize, v nichž se mísí minulost s přítomností, jí někdy přinášejí odpovědi na nejrůznější záhady. Síť záhad opřádající tenhle případ je však téměř nemožné rozplést. Co spojuje skandální herečku, starou paní baronku, majitelku luxusního butiku a manželku věhlasného chirurga? A proč umírají další lidé? Tajemný šlechtic z dávných časů, jehož příběh se podivně proplétá se současností, vede všechny ke kořenům událostí, jejichž důsledky se projevují teprve dnes.
Druhý příběh TV moderátorky s paranormálními schopnostmi, volné pokračování románu Zavři oči. Co mají dnešní vraždy a řádění mafie společného se záhadným šlechticem z dávných dob...

Cena: 349.00 Kč


fantasy

Zrada v zimě

/A Betrayal in Winter/
Abraham, Daniel

Nakladatel: Laser-books
Překlad: Karel Makovský
Obálka: Stephan Martiniere
Redakce: Tomáš Jirkovský, Helena Šebestová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 336
Rozměr: 130 x 200
Provedení: paperback

Stíny v létě byly vynikajícím, originálním a podmanivým debutem, nyní však přichází ještě silnější pokračování, tragédie tak temná, osobní a plná násilí, že se až blíží klasickým divadelním dramatům.
Jako chlapce vyhnali Otaha od jeho rodiny, vládnoucího rodu městského státu Machi. O mnoho let později byl svědkem i součástí převratných událostí, které změnily svět. Přesto se do rodného města dosud nikdy nevrátil. Nyní, když jeho otec - khai (neboli vládce) Machi - umírá a nejstarší bratr byl zavražděn, si Otah uvědomuje, že se do Machi vrátit musí, z důvodů, které ani jemu samotnému nejsou docela jasné.
Tradice určuje, že se synové umírajícího khaie mají navzájem pobít, aby zůstal pouze jeden, jenž se stane otcovým nástupcem. Jenže v Machi se přihodilo ještě něco horšího. Rozpínavá Galtská říše se spojila s kýmsi ve městě, aby vládnoucí rod svrhla. Vina pak padne na Otaha, dlouho ztraceného bratra s velmi zjevným motivem k vraždě.
Se stejně delikátními nuancemi a dovedností, s níž Abraham stvořil svůj úvodní román, vytváří i nyní mistrovské dílo plné nezvyklé magie, napínavý příběh milostné zrady a machiavelistických intrik.

Cena: 289.00 Kč


sci-fi

Star Wars: Nový řád Jedi - Zrádce

/Star Wars: New Jedi Order - Traitor/
Stover, Matthew

Nakladatel: Egmont ČR
Překlad: Milan Pohl
Obálka: Steven D. Anderson
Redakce: Stanislav Kadlec, Alena Mrázová
Rok vydání: 2011
Počet stran: 216
Rozměr: 105 x 175
Provedení: paperback

Po dobytí Coruscantu, majestátního srdce Nové republiky, se celá ochromená galaxie obává, že neexistuje nic, co by mohlo Yuuzhan Vongy zastavit. Přesto lze na této zdrcující porážce nalézt něco pozitivního: Jacen Solo žije. I když se mohl jen těžko ocitnout v podivnější situaci.
Mladý rytíř Jedi je v péči Vergere, mocné a záhadné bytosti, jejíž záměry se dají jen stěží odhadnout a která nijak neskrývá svoji krutost. Avšak tato mistryně tajemných umění toho může mladého Jediho mnohému naučit... protože zná klíč k novému způsobu vnímání Síly, který ji posunuje na vyšší úroveň - nebezpečnou, úchvatnou, možná smrtící.
Ve špatných rukou může být ona nesmírná zásobárna Síly zničující. Jacenův pokrok navíc z povzdálí netrpělivě sledují i další postavy, které jen trpělivě čekají na chvíli, až bude připravený, aby ho mohly využít ve svých zrůdných plánech. Vše teď zůstává ukryto ve stínech. Ať se však stane cokoliv, ať už Jacenovo nově objevené mistrovství poslouží světlu nebo temnotě, on už nikdy nebude tím samým Jediem jako dřív...

Cena: 249.00 Kč


sci-fi

Zrozeni v ráji

/Edenborn/
Sagan, Nick

Nakladatel: Triton
Překlad: Martin Fiala
Obálka: Dagmar Krásná
Redakce: Jolana Čermáková
Rok vydání: 2011
Počet stran: 328
Rozměr: 110 x 165
Provedení: paperback

Děj knihy Zrozeni v ráji, volného pokračování Idlewild, nás posouvá v ději o osmnáct let do budoucnosti, kdy se zbývající z hrdinů prvního dílu pokoušejí v genetických laboratořích znovu vzkřísit lidskou rasu. Jejich snažení je názorovými neshodami rozděleno do dvou táborů, z nichž každý zastává jiné hodnoty a má jiný názor na budoucí podobu světa. Současně s rostoucími neshodami se ale dává do pohybu sled událostí, které možná donutí i Halloweena, hlavního hrdinu první knihy, aby se vzdal své dobrovolné izolace...

Cena: 249.00 Kč


fantasy

Ztracené letopisy
Argonantus

Nakladatel: Beletris
Obálka: Jan Droščák
Redakce: Stanislav Hudský
Rok vydání: 2011
Počet stran: 192
Rozměr: 135 x 205
Provedení: hardback

Napínavé fantastické příběhy zasazené do českého středověku jsou vynikajícím čtením na pomezí fantasy a historického thrilleru. Skvělé nápady, krásný jazyk, bohatý děj a plasticky popsané charaktery hrdinů, potýkajících se s nebezpečenstvími středověkého světa, to vše spojené s neobyčejným vhledem do reálií české historie, jsou zárukou nevšedního čtenářského zážitku.
Vyprávění kronikáře Argonanta, hledače tajného Umění a poutníka románskou Evropou na přelomu 11. a 12. století, nás seznamují s mystikou dávných časů i magickými a hrozivými bytostmi... Nezničitelná spektra, vraždící nevinné křesťany v okolí Svatého Jana Na Prádle, brutální temný rytíř, kráčející za svou pomstou nočními ulicemi vznikající staré Prahy, či drak Nigreon, střežící podmínky smlouvy, kterou kdysi uzavřel se svatým Václavem...
Při záchraně jednoho z tajemství Svaté země po pádu křesťanského Jeruzaléma se dostáváme i do středověké Itálie, spolu s Argonantem prožijeme přechod přes divoké a kruté zimní Alpy a příběhy vrcholí popisem bitvy o český trůn mezi vojsky knížat Bedřicha a Soběslava na Bojišti, jejímž ne zcela dobrovolným účastníkem se stává i hlavní hrdina.
Kniha nepostrádá jemný humor a nadsázku a kromě napínavého děje obsahuje i hlubokou lidskou touhu po skutečném naplnění smyslu našich krátkých životů, ať už je žijeme v jakémkoliv věku.

Cena: 245.00 Kč


Přidat komentář