AUDIOKNIHA: Anthony Ryan - Oheň probuzení

Článek od: Petra Elen Mand... - 14.10.2019

Milovníci dračí fantastiky pozor! Na český trh se dostávají příbuzní draků: draggové v audioknize Oheň probuzení. Jedná se o první díl trilogie Draconis Memoria od skotského autora Anthony Ryana. Draci, tedy draggové, se ocitají na pokraji vyhubení. Jejich krev skrývá velkou moc a tajemství. Ne všechna jsou lidem známa. Pátrání po nich začíná.

LITERATURA: Prázdninové čtení

Článek od: Redakce - 12.07.2018

Jedna šestina prázdnin už je za námi a my jsme se rozhodli posbírat v redakci nějaká ta knižní doporučení. A že je z čeho vybírat. Je vidět, jak může skupina lidí tvořících jeden skvělý projekt mít naprosto rozdílný pohled na to, co je to letní odpočinkové čtení. Myslím, že si nejde nevybrat. 

RECENZE: Anthony Ryan, Královna ohně (Stín krkavce #3)

Článek od: Petr Čapek - 12.12.2016

Jedna z nejlepších fantasy sérií posledních let se dočkala svého konce. Anthony Ryan zakončuje Královnou ohně celou trilogii Stín krkavce. Fanoušci se tak mohou opět ponořit do fascinujícího a drsného příběhu, který uhranul čtenáře po celém světě. Na oslavné ódy opěvující celou sérii i samotný závěr je však prozatím brzo. Úplné zklamání se sice nekoná, s čistým štítem však Královna ohně neodejde.

RECENZE: Anthony Ryan, Pán věže

Článek od: Petr Čapek - 26.02.2016

Když se nakladatelství Host rozhodlo více zaměřit i na příznivce fantasy, mezi některými čtenáři to bezpochyby vyvolalo řadu otázek. Ty však Host záhy umlčel prvním dílem fantasy trilogie Stín krkavce Anthony Ryana, jenž přišel jako blesk z čistého nebe a získal si nepřeberné množství fanoušků. Pokud jste i vy netrpělivě čekali na další osudy Vélina Al Sorny, čekání je u konce, neboť krátce před Vánoci Host vydal druhý díl pod názvem Pán věže.

RECENZE: Anthony Ryan - Píseň krve

Článek od: Petr Čapek - 20.01.2015

Fantasy a především ta pro dospělé, byla dlouhá léta vnímána jako žánr okrajový, v němž čtenáři jen těžko najdou nějakou větší literární hodnotu. Naštěstí přišel Peter Jackson a jeho filmová adaptace Tolkienova Pána Prstenů, která celému světu ukázala, že v tomto žánru nejde jen o brak. 

Přihlásit se k odběru RSS - A. Ryan