AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Čaropisci

Článek od: ena - 27.05.2022

Pre všetkých fanúšikov fantastických svetov R. J. Bennetta je dobrou správou, že je dostupný ďalší z autorových skvelých románov, Čaropisci. Zavedie nás medzi obyvateľov Tevane, ktorí žijú pomerne pohodlne vďaka zvláštnej úprave predmetov, zvanej skribovanie. Len zásluhou skribovania drží toto mesto pohromade.

AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Město zázraků (séria Božská města)

Článek od: ena - 07.02.2022

Kde sa všetko začalo, tam sa aj skončí alebo každá cesta vedie do Bulikova. Prešlo mnoho rokov odkedy Shara Komaidová s asistentom Sigrudom vyšetrovali vraždu známeho profesora. Mnohí z ich blízkych už nežijú, mnohé veci sa zmenili. Jedno však zostáva rovnaké. Sú to permanentne sa objavujúce dôkazy, že božská moc je na Kontinente stále prítomná.

AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Město mečů

Článek od: ena - 11.12.2021

Shara Komaydová napĺňa svoje politické sny a snaží sa civilizovať a povzniesť Kontinent. No jej plány sa nestretávajú s takou podporou, akú by potrebovala. Situácia vo Voortyaštane sa teraz dosť skomplikovala, preto Shara požiada o pomoc starú priateľku, generálku Turyin Mulagheshovú. To, čo začalo ako jednoduchý prípad stratenej agentky, nabralo obrátky, aké nikto nečakal...

AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Město schodů

Článek od: ena - 07.12.2021

Bohovia odjakživa sídlili na Kontinente. Naplnili ho zákonmi, mágiou aj blahobytom. Obyvatelia Kontinentu mali pocit, že by mali vládnuť svetu. No Saypur sa proti nim vzbúril. Nasledoval strašný a krvavý konflikt. Bohovia boli zabití mocným Kaiom a Kontinent pokorený. Čo bohovia stvorili sa rozpadá a mágia postupne mizne...

RECENZE: Robert Jackson Bennett, Město mečů

Článek od: Martina Ryšková - 18.06.2017

Město mečů obsahuje oproti Městu schodů více momentů, které utkví v paměti a hlavní postavy jsou konečně uvěřitelnější. I když celý příběh opět začíná stejně – smrt agenta/kolegy, která se ukáže jako pouhý začátek ještě většího problému – tak to nijak neruší celkový kladný dojem, jenž kniha zanechá.

Literární vyhlídky: únor a březen

Článek od: Petr Simcik - 08.02.2017

Máme druhý měsíc nového roku a my jsme zde s zpět s literárními vyhlídkami. Tentokrát budou trochu improvizované, protože mnohé ediční plány se teprve sestavují. Proto než jsem shromáždil všechny informace, dvě knihy již například vyšly…

Přihlásit se k odběru RSS - R. J. Bennett