PR+AKCE: NightCon opět na PragoFFestu

Článek od: Anonym - 09.01.2014

Tak se nám sešel rok s rokem a máte nás tu zase. Kdo má pamět lepší než průměrný sklerotik, tak jistě ví,  že jsme právě před rokem převzali po Antrey opečováváné dítko jménem NightCon. A z krásného perspektivního dítka jsme udělali rozmazleného parchanta.

logo soutěže

PR+SOUTĚŽ: Hledá se autor bestselleru počtvrté

Článek od: Jan Pechanec - 08.01.2014

Nakladatelství Fragment vyhlásilo čtvrtý ročník úspěšné literární soutěže Hledá se autor bestselleru. Zúčastnit se může každý tvůrce, bez ohledu na věk, který dosud nikde nepublikoval. Povídky na libovolné téma o rozsahu 10 až 25 normostran přijímá Fragment do...

PR+LITERATURA: Laurell K. Hamiltonová, Danse Macabre (Anita Blakeová, lovkyně upírů 14)

Článek od: Monika Slíva - 11.11.2013

danse macabre perexProvinilé slasti, první díl série Anita Blakeová – lovkyně upírů, byly vydány již v roce 1993, tedy v době, kdy se Meyerové o třpytivých upírech zatím jen zdálo. V době, kdy krvesajům nikdo nedával šanci na přežití a nejvíce se prodávaly harlekýnky, se na trhu objevila hrdinka, která do celého světa hrdě vykřikovala: "Já s upíry nechodím. Já je zabíjím."

PR+AKCE: BritFest - oslava britské kultury

Článek od: Anonym - 05.11.2013

Herci z kultovního seriálu Haló, haló! poprvé v České republice! Hvězdnou záštitu nad akcí převzali zahraniční hosté. Svoji účast na BritFestu potvrdili britští herci Kim Hartman a Richard Gibson (oba z populárního seriálu Haló, haló!), kteří skvěle zahráli Helgu a Herr Flicka, a také Paris Jefferson ze seriálu Xena.

PR+LITERATURA: Lemurie na tisíc let

Článek od: Jan Kovanic - 31.10.2013

Třeba to ještě někdo neví, tedy já jsem to také ještě poměrně přednedávnem nevěděl. Třeba někoho zajímají povídky, a kupuje si XB-1 nebo Pevnost. A třeba má někdo čtečku, a chtěl by si nějaké novější povídky přečíst i tam. Povídky fantaskního obsahu. Pokud se u vás vše sešlo, pak neváhejte, a kupte si časopis Lemurie.

PR+LITERATURA: Orson Scott Card, Enderova hra

Článek od: Anonym - 22.10.2013

V tomto týdnu vydá nakladatelství Laser-books legendární science fiction román Enderova hra od Orsona Scotta Carda. Román už od svého vzniku v polovině osmdesátých let patří celosvětově k nejoblíbenějším knihám vědeckofantastického žánru a u nás už vychází popáté, nyní u příležitosti filmového zpracování...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - PR