RECENZE: Jiří Kulhánek, Vyhlídka na věčnost

Článek od: Alexej - 15.12.2011

Pan Kulhánek by z fleku mohl psát průvodce pro CK “Nemožné snadno a rychle“. Evropa? Není problém, tu jsme si mohli projít už ve Vládcích Strachu. Jakže? Afrika, Asie, Thajsko nebo Japonsko? V Cestě Krve a Nočním Klubu nám byly tyto destinace představeny měrou více než vrchovatou. Jiné planety, říkáte? Ale co by ne. Zajídal by se Stronciový Titan? Nebo je libo na Pluto s panem Patejlem a jeho Divokými a Zlými? Ani cesta časem není neuskutečnitelná, s výše jmenovaným se můžete podívat leckde. A ani nemusíte být Divoký a Zlý.

RECENZE: Jiří Kulhánek, Vyhlídka na věčnost

Článek od: David P. Stefanovič - 13.11.2011

Rád si českou akční (fantasy) scénu představuji jako hru o trůn. Po poměrně vlahém čtenářském přijetí Stroncia se zdálo, že se tento trůn pod dosud pevnou rukou vládnoucím Mistrem zatřásl. Vlci vycítili slabost kořisti a zaútočili. Charlie Parker s věčně zachmuřeným výrazem kryje perimetr, zatímco v kopřivách maskovaný Rambo plánuje zaútočit hrozivým holomrazem. Připravuje se ke skoku… Král je mrtev? Ať žije…

REPORTÁŽ: Jiří Kulhánek - Vyhlídka na věčnost

Článek od: Martin Toman - 08.11.2011

Ať již jste nebo nejste skalními fanoušky Jiřího Kulhánka, je prostě neodiskutovatelný fakt, že každá jeho nová kniha pořádně rozvlní vody našeho literárního „SF rybníčku“ a nejinak to je i s jeho posledním románem Vyhlídka na věčnost. Pro ty z vás, pro které je každá Kulhánkova kniha navíc „povinnost“,  jsme si dovolili na Sardenu připravit tuto malou ochutnávku v podobě redaktorské reportáže. Věříme, že vás pobaví a naláká k přečtení nejen recenze, ale i knihy samotné a strávíte s ní rovněž nějakou tu bezesnou noc…

RECENZE: Jiří Kulhánek, Vyhlídka na věčnost

Článek od: Martin Kochlica - 01.04.2010

TOPlistSviatok pre československého čitateľa – tak by sme mohli nazvať vydanie dlho očakávaného románu Jiřího Kulhánka. Najznámejší klasický český spisovateľ nám prináša strhujúci príbeh malého mesta, ktorého jednotvárny život nečakane naruší príchod neznámeho návštevníka...

Přihlásit se k odběru RSS - Vyhlídka na věčnost