RECENZE: M. T. Majar - Znamení vlka (Audio)

Článek od: Petr Čapek - 29.09.2014

Vydavatelské duo Walker a Volf se už stihlo mezi fanoušky pěkně zabydlet. Po perlách české fantastiky, jakými jsou Hvězdní Honáci nebo masakrální Asfalt Štěpána Kopřivy, se rozhodli, že příběhů nabitých testosteronem, vyhřezlých střev a létajících krav už bylo dost. Tentokrát se toto vydavatelství zaměřilo na něžnější pohlaví a svým posluchačkám přináší něco trochu jemnějšího, i když…

REPORTÁŽ: Křest audioknihy Znamení vlka

Článek od: Marta Novotná - 08.09.2014

V pátek 29. srpna proběhl v Horních Počernicích Svatbacon při příležitosti sňatku Kláry Smolíkové a Jiřího Procházky. Program byl celkem jasný, ale proč ho trochu neokořenit křtem knihy. Respektive audioknihy. Světlo světa totiž spatřilo Znamení vlka z audio vydavatelství  Walker & Volf.

PR + UKÁZKA: M. T. Majar: Krvavý písek

Článek od: Redakce - 25.11.2013

„Když hledáte ztracenou duši, neztratíte tu svoji?“
Indiánská magie není nic, s čím byste si mohli zahrávat…
Markéta Marková, vystupující pod pseudonymem M. T. Majar, české čtenáře uchvátila prvotinou Hot Boys, která se přes noc stala bestsellerem jak v tištěné, tak v elektronické verzi. M. T. Majar totiž dokáže především ke čtenářkám promlouvat skrze své příběhy tak jako málokdo.

Přihlásit se k odběru RSS - M. T. Majar