UKÁZKA: Jakub Mařík, V mrtvé zóně

Článek od: Redakce - 24.03.2023

· Nadupaná akční sci-fi jako stvořená pro fanoušky Davida Webera, Jacka Campbella a Johna Scalziho.

· „Na takhle dobré čtení narazíte jen párkrát za život,“ napsal o sérii SF&F magazín Pevnost.

· Mystery Press chystá na příští rok titul V jámě lvové, finální díl jedné z nejúspěšnějších českých sci-fi.

UKÁZKA: Jakub Mařík, V ledovém sevření

Článek od: Redakce - 18.02.2021

Hvězda Jakuba Maříka zazářila možná nečekaně, o to ale s větší intenzitou. Akční sci-fi román Ve stínu slunce, v němž se lidstvo střetne s tajemnými Korzáry, zaujal čtenáře napříč generacemi a stal se zcela zaslouženě bestsellerem minulého roku.

UKÁZKA: Jakub Mařík, Ve stínu slunce

Článek od: Redakce - 05.03.2020

Jakub Mařík v klasické military sci-fi Ve stínu slunce nešetří mrazivou atmosférou, šokujícími zvraty a bravurně napsanými akčními scénami. Fanoušci Weberovy Honor Harringtonové, Scalziho Koloniálních válek a Campbellovy Ztracené flotily by tenhle strhující román rozhodně neměli minout!

RECENZE: O krok před peklem, antologie

Článek od: Monika Slíva - 07.05.2018

Kladivo na čaroděje má svůj unikátní vesmír a Felixova parta je projekcí jeho kolektivního vědomí.
A co je kolektivní vědomí?
Ano, správně! Propojení myslí, které neustále vstřebává další mozky. Asimiluje. Stejně jako Borgové. Vcucne nového autora, vtiskne mu matrici kladivářského univerza hluboko do paměťových buněk a natrvalo vytvoří nová neuronová spojení s Felixem, Vincencem, Walterem i Klaudií.

RECENZE: Jakub Mařík, Drsné sny (Kladivo na čaroděje 6)

Článek od: Monika Slíva - 16.04.2014

Sepsání šestého dílu Kladiva na čaroděje se ujal zatím výhradně povídkový Jakub Mařík, pro kterého je kniha zároveň prvotinou. Se svými povídkami se úspěšně umístil už v nejedné soutěži a dají se v nich najít originální nápady. Jak se popasoval s výzvou v podobě novely?  Nad očekávání dobře!

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - J. Mařík