CENY: Cena Fantázie zverejnila finalistov literárnej súťaže

Článek od: Anonym - 21.09.2010

V prvom kole pätica porotcov v zložení: Jozef Karika (autor knihy V tieni mafie),  Katarína Mrázková (publicistka, kultura.sme.sk), Peter F. ’Rius Jílek (literárny teoretik, publicista), Michal Kříž (o.z. Mastodont) a Ivan Pullman (editor zborníka a publicista časopisu Fantázia) bodovala anonymné texty a zo záverečného súčtu bodov vzišli finálové poviedky. Ďalej už o víťazovi rozhodnú čitatelia...

PR: Pozvánka - Cena Fantázie odtajní finalistov

Článek od: Anonym - 15.09.2010

V piatok 17. 9. 2010 sa o 20.00 h. v programe festivalu Istrocon v budove Istropolisu v Bratislave uskutoční slávnostné vyhlásenie výsledkov prvého kola literárnej súťaže Cena Fantázie 2010. Zverejnená bude finálová pätica poviedok, ktoré postúpia do druhého kola súťaže a odtajnené budú mená autorov poviedok súťaže, ktorá v prvom kole prebiehala anonymne.

RECENZE: Ivan Pullman (ed.), Fantázia 2009 - antológia fantastických poviedok

Článek od: Martin Kochlica - 08.12.2009

Časopis Fantázia každoročne vyhlasuje literárnu súťaž Cena Fantázie zameranú na slovenskú fantastiku a už po štvrtý krát sa mu podarilo vydať aj antológiu najlepších poviedok z tejto súťaže. Aj tentoraz sú v zborníku zastúpené známe mená, ale pribúdajú čoraz zaujímavejšie poviedky s menami začínajúcich autorov.

Přihlásit se k odběru RSS - I. Aľakša