POZVÁNKA:Comics Salón 2014 a IstroCON/ParCON 2014

Článek od: Redakce - 12.09.2014

Hlavné mesto Slovenskej republiky sa v dňoch 19. až 21. septembra opäť zmení na nepoznanie – do ulíc vyrazia fanúšikovia komiksu, anime, počítačových hier a japonskej kultúry prezlečení za svojich obľúbených hrdinov, aby sa v bratislavskom Istropolise stretli na festivaloch Comics Salón 2014 IstroCON/ParCON 2014.

REPORTÁŽ: Hľadanie novej identity Istroconu

Článek od: Martin Kochlica - 27.09.2012

Tento rok som sa rozhodol poňať návštevu Istroconu trochu inak, dospelejšie. Veď ide o akciu, ktorá je tu od roku 1988. Za tú dobu si con vydobyl slušnú prestíž a navštevujú ho takmer všetky vekové ročníky. Navyše okrem  už tradičného dvojčaťa (a vlastného reinkarnátora) Comics Salónu, pribudol tento rok do partie aj nemenej legendárny Parcon.

PR+CON: Istrocon 2012 a Comics Salón 2012

Článek od: Anonym - 12.09.2012

Tento rok oslavuje IstroCON 25. výročie svojho založenia a pre túto príležitosť sme pozvali veľkého zahraničného hosťa Mitsuhisa Ishikawa. Druhým lákadlom bude získanie nominácie na festival Parcon 2012.

CON+PR: IstroCON a Parcon 2012 - program

Článek od: Anonym - 31.08.2012

Konečně správná a aktualizovaná verze programu. Parcon/Istrocon v Bratislavě se blíží. Pojďme se podívat na programovou strukturu nejenom našeho národního conu. A je z čeho vybírat a na co se těšit v až 14 liniích...

PR+CON: Najlepší festival popkultúry v Európe opäť v Bratislave

Článek od: Anonym - 11.09.2011

Festival Comics Salón bude skutočne medzinárodný aj vďaka účasti vybraných hostí z 8 krajín sveta (Slovensko, Japonsko, Česká Republika, Poľsko, Maďarsko, Nemecko, USA a Rakúsko). A v neposlednom rade budú prítomní i slovenskí ilustrátori Mišo Ivan a Juraj Mad Maxon, ktorý je autorom rôznych obrazov, ilustrácií a comicsov.

PR+AKCE: IstroCon a Comics Salón 2011

Článek od: Anonym - 22.08.2011

IstroCON 2011 a Comics Salón 2011 sa uskutočnia v dňoch 16. až 18. septembra 2011 v priestoroch Istropolisu – Dom Odborov, Trnavské Mýto v Bratislave. Začína sa v piatok (16.9)  od 14:00 a skončí sa v nedeľu (18.9.) o 18:00.

PR: Eurocena za najlepší festival v Európe je naša!

Článek od: Redakce - 01.11.2010

European Science Fiction Society ocenila s pomedzi 15 nominantov z 15 európskych krajín Róberta Žittňana (Slovensko) Eurocenou v kategórii „najlepší propagátor/organizátor conov v Európe“. Ocenenie získal za niekoľkoročné intenzívne organizovanie medzinárodných festivalov IstroCON, Comics Salón a AnimeSHOW na území Slovenska.

REPORTÁŽ: Komiks Salon / IstroCon 2010

Článek od: Lament - 23.09.2010

Lament se tentokrát na con vydala samotná, ale to vůbec nevadilo, neboť na Istroconu bylo o zábavu postaráno a zlatým hřebem se stal: "Potom ovšem nastal skutečně zlatý hřeb celého IstroConu – slovenská adaptace muzikálu Dr. Horrible´s sing-along blog. Texty byly do slovenského jazyka přebásněné opravdu úchvatně a protagonisté byli fenomenální."

REPORTÁŽ: IstroCON a Comics Salón 2010

Článek od: Martin Kochlica - 22.09.2010

Bože, ale som už starý... to boli prvé slová, čo ma napadli pri vstupe do Istropolisu. Oproti mne sa rútila Lara Croft s kalašnikovom a nemenej pôvabná dievčina v školskej minisukni a kravate. Niečo som zaručene prešvihol... Kde som bol v ich veku? Kruci, veď v ich veku som bol ani nie pred desiatimi rokmi... Po mojom označkovaní neodolateľne ružovým náramkom som sa vrhol do toho pekla.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Comics Salón