PR: Eurocena za najlepší festival v Európe je naša!

Článek od: Redakce - 01.11.2010

25.10.2010, Bratislava – European Science Fiction Society ocenila s pomedzi 15 nominantov z 15 európskych krajín Róberta Žittňana (Slovensko) Eurocenou v kategórii „najlepší propagátor/organizátor conov v Európe“. Ocenenie získal za niekoľkoročné intenzívne organizovanie medzinárodných festivalov IstroCON, Comics Salón a AnimeSHOW na území Slovenska.

„Je to pre mňa nesmierna česť a zároveň ocenenie dlhoročnej snahy celého nášho organizačného tímu (AnimeCrew) za svoju prácu, ktorou sme sa snažili usporiadať najkvalitnejšie podujatia nie len pre fanúšikov ale aj širokú verejnosť v žánroch fantastiky, komiksov, japonska a hier.“ uviedol Róbert Žittňan.

  • European Science Fiction Society je nadnárodná organizácia združujúca národné združenia scifi klubov z celej Európy. Bola založená v roku 1972 v Talianskom Trieste pri príležitosti organizovania prvej eurokonferencie Eurocon.
  • IstroCON a Comics Salón sú dva najväčšie festivaly svojho druhu v strednej a východnej Európe a v roku 2010 ich v priebehu 3 dní navštívilo 10145 návštevníkov.
  • IstroCON je medzinárodný festival filmov, scifi, fantasy, hororu, larpov a spoločenských hier založený v roku 1988 v Bratislave.
  • Comics Salón je medzinárodný festival comicsu, anime,  japonskej kultúry, počítačových hier založený v roku 2004 v Pezinku.
  • AnimeSHOW je medzinárodný festival anime, mangy a japonskej kultúry založený v roku 2008 v Bratislave. V roku 2010 privítala 5863 návštevníkov.

Přidat komentář