ROZHOVOR: Petr Švec

Článek od: Daniel Palička - 24.04.2024

Petr Švec je vycházející hvězda české hororové scény. Autor pocházející z Pardubic se v rozhovoru rozpovídal o svém rodném městě, povídkových soutěží, románové prvotině Otrávené duše a žhavé novince Rovnováha, která letos vyšla u nakladatelství Golden Dog. Chcete se dozvědět více? Tak čtěte dál. 

DVOJROZHOVOR: Martin Štefko a Jiří Sivok (Smečka)

Článek od: Daniel Palička - 16.04.2024

Antologie Smečka je masivní projekt, který má sloužit jako velká oslava nakladatelství Golden Dogu. Knihu jsme na Sardenu nemohli jen tak vynechat. Proto jsme si pro vás kromě série speciálních článků připravili dvojrozhovor se spisovateli Jiřím Sivokem, editorem celé sbírky, a Martinem Štefkem, vlastníkem Golden Dogu a vydavatelem Smečky. Pokud se chcete o sbírce dozvědět co nejvíce informací, tak se pohodlně usaďte a čtěte dál. Rozhovor se dvěma sympatickými autory právě začíná!

MINIROZHOVORY: Smečka, část čtvrtá

Článek od: Jana K. - 09.04.2024

Přinášíme vám poslední část minirozhovorů s autory hororové sbírky Smečka. Tentokrát s Ondřejem Kocábem, Kateřinou Malec Houfkovou, Karin Novotnou, Lukášem Vavrečkou a speciálním hostem sbírky Mortem Castlem.

MINIROZHOVORY: Smečka, část druhá

Článek od: Jana K. - 26.03.2024

Smečka, sbírka hororových povídek, se blíží. A my vám přinášíme exkluzivní rozhovory s jejími autory. Dnes s Madlou Pospíšilovou Karasovou, Veronikou Fiedlerovou, Přemyslem Krejčíkem a Martinem Štefkem.

ROZHOVOR: Tom Gottwald

Článek od: Daniel Palička - 25.03.2024

Spisovateli Tomovi Gottwaldovi loni u nakladatelství Golden Dog vyšla románová prvotina Polibek choroby. Proto asi nikoho nepřekvapí, že jsme se s nadaným spisovatelem rozhodli udělat rozhovor. Dozvíte se, jak došlo ke spolupráci s Martinem Štefkem, co pana Gottwalda přivedlo k psaní nebo co všechno obnáší práce v rádiu.

MINIROZHOVORY: Smečka, část první

Článek od: Jana K. - 19.03.2024

Smečka, sbírka hororových povídek, se blíží. A my vám přinášíme exkluzivní rozhovory s jejími autory. Dnes s Terezou Kadečkovou, Petrem Bočkem, Ludmilou Svozilovou a Tomášem Martonem.

ROZHOVOR: Marko Hautala

Článek od: Daniel Palička - 27.02.2024

Finský spisovatel Marko Hautala je autor hororových románů Architekt temna, Bába motyka a Šeptající dívka. Co ho vedlo k napsání knihy pro děti? Jak vzpomíná na práci v ústavu pro duševně choré? A jak se daří hororu ve Finsku? To vše a mnohem více se dozvíte v nejnovějším sardenském rozhovoru.

DVOJROZHOVOR: Madla Pospíšilová Karasová a její manžel

Článek od: Redakce - 12.12.2023

Posledním rozhovorem s autory z nakladatelství Golden Dog a jejich příbuznými - manželi, manželkami a dětmi - je ten přímo s organizátorkou celého SklepConu a jejím manželem, protože bez jejich odpovědí by to nebylo úplné. Dnes Madla Pospíšilová Karasová a její manžel.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - rozhovor