ROZHOVOR s Jarmilou Mlčouškovou

Článek od: ena - 21.07.2023

Jarmila Mlčoušková zatiaľ širokej verejnosti známa nie je, čo je škoda. Ale ak by som sa mala zahrať na vedmu povedala by som, že sa to čoskoro zmení. Vyštudovaná biofyzička, s magisterským titulom z fotosyntézy, doktorátom z DNA interakcií potenciálnych protinádorových liečiv a skúškou z kvantovej fyziky sa do písania vie oprieť. Zatiaľ na svojom pere nemá veľa zárezov, no pracuje na tom, aby sa skóre zlepšilo. Pred časom sme na našom webe uverejnili recenziu na jej knihu Stíny nad univerzitou v Tir Erath a pred pár týždňami jej vyšla skvelá fantasy poviedka v časopise Pevnost. Nuž a ja vás chcem s touto milou osôbkou, veľmi talentovanou autorkou a vedkyňou zoznámiť aspoň prostredníctvom rozhovoru.

RECENZE: Jarmila Mlčoušková, Rogenovo oko

Článek od: ena - 28.04.2022

Je prvý deň zimného semestra a na univerzitu v Tir Erath znovu prichádzajú študenti. Starí priatelia sa delia o zážitky z prázdnin a tí noví sa snažia zoznámiť a zapadnúť. Štúdium na tejto škole nie je vôbec nudné. Ani nemôže byť, keď tu študujú Magici, Lovci a Objavitelia. No nikto z nich netuší, aký veľmi nezvyčajný školský rok prežijú.

Přihlásit se k odběru RSS - J. Mlčoušková