Projekty (s dětmi): Booknook ze světa Falloutu

Článek od: Petr Simcik - 29.01.2022

Fallout je fascinující svět, který mnozí hráči navštěvují už třetí desetiletí. Svět poválečné Ameriky plné protiatomových krytů, radioaktivní zvířeny a lidí, co se snaží v pustině prostě přežít. Přesně z takového světa bude dnešní booknook. 

Projekty (s dětmi): Booknook, diorama do knihovny

Článek od: Petr Simcik - 16.07.2021

Booknooky jsem poprvé našel na Pinterestu. Bylo to někdy před pěti lety a pak jsem na ně na dlouhou dobu zapomněl. Moje pokusy s krajinkami pro papírové modely mě ale dovedly na Youtube kanál NerdForge a ten jednoho dne publikoval právě tvorbu booknooku Příčné ulice a já si řekl, že tohle musím mít taky.

Modely pro scifisty:Tvoříme krajinku pro Warhammer / Dračí doupě / diorama (1)

Článek od: Petr Simcik - 23.10.2020

Ne, nebudu tu předstírat, že jsem někdy Warhammer hrál, ať už jde o jeho fantasy, nebo sci-fi verzi. Ale facinoval mě, to zas ano. Stejně jako hry ze světa Mutant Chronicles a další masové stolní hry s vlastní krajinou a kýblem kostek. A protože jsem se při tvorbě papírových modelů tripodů nezastavil jen u nich, ale na poličku si k nim vytvořil i odpovídající krajinu, řekl jsem si proč se o zkušenosti nepodělit.

Přihlásit se k odběru RSS - diorama