RECENZE: Daniel Gris, Lars mele maso

Článek od: Monika Slíva - 04.05.2023

S Larsem jdu do recenze popáté a nejspíš naposledy, přičemž vám neprozrazuju žádné tajemství, protože se tím nechal slyšet i sám autor na internetech. Jenže… vlk taky sliboval, takže budu věřit, že se s tímhle neohroženým hrdinou, co skáče do průšvihů s rozběhem, ještě v budoucnu znovu potkám, nebo že se od Daniela Grise dočkám nějakých jiných zajímavých knih.

RECENZE: Daniel Gris, Lars pod palbou

Článek od: Monika Slíva - 11.08.2021

Říká se, že do stejné řeky dvakrát nevstoupíš, a co teprve třikrát. Nebo čtyřikrát! Spisovatelé detektivních sérií o tom ví své. Udržet úroveň jednotlivých knih, samostatnost příběhů i propracovanou detektivní zápletku a zároveň nemít sterilního detektiva, který jen neřeší případy jako robot a dá i trochu nahlédnout do svého života, to není nějaká, lecjaká věc.

UKÁZKA: Daniel Gris, Lars pod palbou

Článek od: Redakce - 09.03.2021

Začalo to v roce 2018 románem Říkají mi Lars. Od té doby vyřešil potetovaný holohlavý drsňák další dva případy v knihách Lars láme kosti a Lars útočí. Teď se vrací již počtvrté, přičemž se ocitne nejen pod palbou, ale také na té horší a špinavější straně mříží.

RECENZE: Daniel Gris, Lars útočí

Článek od: Monika Slíva - 14.12.2020

Soukromé očko a lapač na průšvihy je opět v akci. Čtenářům předchozího dílu bylo jistě jasné, že závěrečná scéna, ze které trnuly zuby, jak byla sladká a idylická, vydrží tomu párečku hrdliček stěží do příští otočky zeměkoule. A samozřejmě se nemýlili.

Nové tituly z nakladatelství Mystery Press

Článek od: Redakce - 10.11.2020

Nakladatelství Mystery Press také nezahálí a připravilo pro svoje dychtivé čtenáře zajímavé novinky. Tentokrát jsou to "jen" samá pokračování, ale jedna série lepší než druhá. Není to fantastika, ale thrillery, kriminálky i detektivky máme na Sardenu rádi úplně stejně.

RECENZE: Daniel Gris, Lars láme kosti

Článek od: Monika Slíva - 20.11.2019

Soukromé očko, řešitel, ale často i výrobce problémů Lars je opět v akci. Jeho neortodoxní metody vyšetřování velmi často nesou kýžené ovoce. Budou ale fungovat i na zpovykanou popovou hvězdičku Lauru, která je převědčená, že si může dělat co chce a kdy chce? A bude to platit i v situaci, kdy jde o její útlý krček? Zjevně půjde nakonec o to, kdo komu přistřihne křídla.

UKÁZKA: Daniel Gris, Lars láme kosti

Článek od: Redakce - 06.11.2019

Máme pro vás ukázku z novinky z produkce nakladatelství Mystery Press. Okuste říznou krimi Lars láme kosti od Daniela Grise, který za předchozí knihu Říkají mi Lars obdržel ocenění Nejlepší česká detektivka roku 2018. Tentokrát se hlavní hrdina Lars, který umí problémy stejnou měrou řešit jako vytvářet, stane osobním strážcem zpovykané popové hvězdičky.

RECENZE: Daniel Gris, Říkají mi Lars

Článek od: Monika Slíva - 02.09.2018

Lars je přesně ten typ chlapa, po kterém ženy vzdychají, ale žádná by ho nechtěla mít doma. Tedy kromě těch, co trpí utkvělou představou, že chlap se dá předělat. Ty by pak nutně splakaly nad výdělkem, zbyly by jim oči pro pláč a nakonec by ronily krokodýlí slzy.

UKÁZKA: Daniel Gris, Říkají mi Lars

Článek od: Redakce - 27.07.2018

Nakladatelství Mystery Press nespí ani v létě a připravilo pro akce chtivé čtenáře fungl novou knihu fungl nového autora. Drsná krimi křížená s noirem sice tak úplně není fantastický žánr, ale rozhodně by mohla určitou část našich čtenářů zaujmout. Kdo je Daniel Gris a komu říká Lars? Zkuste ukázku, možná vás naláká.

Přihlásit se k odběru RSS - D. Gris