POZVÁNKA: Minicon

Článek od: Redakce - 15.11.2014

Parou zahalený steampunk si žádá čím dál více pozornosti a po vydání antologií Mrtvý v parovodu (2012), Plnou parou (2013) a Excelsior, gentlemani! (2014) se mu jí začíná dostávat i od pořadatelů conů. První a nikoli poslední takovou mechanickou vlaštovkou je letošní Minicon, jenž se u této příležitosti po letech opět vrací na půdu Národního technického muzea v Praze, kde se bude o podivuhodných a parou poháněných vynálezech mluvit jistě lépe než kdekoli jinde. Celý téměř čistě steampunkový program pak proběhne dne 22. listopadu od deseti až do večerních hodin a jeho vyvrcholením bude promítání vesmírné klasiky Ikarie XB-1.

CON: Minicon-Knížkon 2012

Článek od: Anonym - 06.11.2012

Klub Julese Vernea, nakladatelství Straky na vrbě a Městská knihovna Praha vás zvou na 29. ročník Miniconu a 6. ročník Knížkonu, který se koná v sobotu 17. 11. 2012 v Malém sále Městské knihovny, Mariánské náměstí, Praha 1...

RECENZE: Žoldnéři fantasie - Dálnice ke všem čertům

Článek od: Alča - 30.05.2011

Literární soutěž Žoldnéři fantasie (dříve O železnou rukavici lorda Trollslayera) určitě není pro fanoušky domácí fantasy neznámým pojmem. Nejen proto, že poskytuje možnost jak zkušeným, tak i začínajícím autorům, aby se pochlubili svými výtvory, ale také proto, že nejlepší povídky z každého ročníku vycházejí v knižní podobě, a tak se s nimi může seznámit opravdu široký okruh čtenářů.

SOUTĚŽ: Žoldnéři fantazie - 2. ročník

Článek od: Anonym - 15.04.2010

TOPlistDo soutěže se přijímají povídky rozsahu nejvýše 46.000 znaků (včetně mezer!). Ty vytiskněte v normostránkách, tj. na listy papíru formátu A4 fontem velikosti nejméně 12, řádkování nejméně 1.5, s okraji nejméně 1.5 cm. Každou práci takto vytiskněte ve třech ekzemplářích. Soutěž je anonymní, vytištěnou práci nikde nepodepisujte.

Přihlásit se k odběru RSS - Žoldnéři fantasie