UKÁZKA: Zuzana Hartmanová, Kosti pod mechem

Článek od: Redakce - 22.03.2024

Na druhou polovinu března si nakladatelství Host připravilo pro své čtenáře novinku z pera Zuzany Hartmanové. Ta se ve své knize Kosti pod mechem vrací do světa, do něhož zasadila své první dva romány, a představuje v ní své asi nejoblíbenější postavy – minotaury.

UKÁZKA: Laura Thalassa, Vládce hvězdné oblohy

Článek od: Redakce - 23.11.2023

Laura Thalassa: Vládce hvězdné oblohy

    • Příběh plný vášnivé erotiky, krvavých tajemství a barvité fantazie, který dobyl srdce milionů čtenářů.
    • Temná new adult fantasy pro fanoušky bestsellerové série Dvůr trnů a růží od Sarah J. Maas.
    • Mystery Press chystá na příští rok od Laury Thalassy první dva díly nové fantasy série Jezdci apokalypsy.

UKÁZKA: Shigor Birdman: Brutální béčkový masakr

Článek od: Redakce - 19.09.2023

    • Boj o duši města pokračuje… a odehraje se dle béčkových pravidel starého ostříleného vlka.
    • Pro všechny fanoušky akčních nářezů Jiřího Kulhánka, Františka Kotlety a Jakuba Hozy.
    • Na příští rok chystá Mystery Press reedici autorova populárního postapo románu Kronika konce světa.

UKÁZKA: Miroslav Žamboch, Bakly - Bez slitování

Článek od: Redakce - 27.04.2023

2003, 2013, 2023... Znovu po deseti letech, již potřetí se na pultech knihkupců ocitá Bakly a jeho první dobrodružství s podtitulem Bez slitování. Časem a fanoušky prověřená série Miroslava Žambocha opět na scéně, tentokrát v režii nakladatelství Triton.

UKÁZKA: Jakub Mařík, V mrtvé zóně

Článek od: Redakce - 24.03.2023

· Nadupaná akční sci-fi jako stvořená pro fanoušky Davida Webera, Jacka Campbella a Johna Scalziho.

· „Na takhle dobré čtení narazíte jen párkrát za život,“ napsal o sérii SF&F magazín Pevnost.

· Mystery Press chystá na příští rok titul V jámě lvové, finální díl jedné z nejúspěšnějších českých sci-fi.

UKÁZKA: Martin Sládek, Železné srdce

Článek od: Redakce - 10.03.2023

· Pro fanoušky románů Miroslava Žambocha, Roberta E. Howarda či Davida Gemmella.

· Drsná a nekompromisní fantasy zasazená do alternativní verze středověké Evropy.

· Hlavní hrdina Harald vystupuje také v knize Hladová smečka a v řadě úspěšných povídek.

 

UKÁZKA: Ondřej Nečas, Stříbrný měsíc

Článek od: Redakce - 22.02.2023

· Historická detektivka, kterou ocení čtenáři Vlastimila Vondrušky či Ellis Petersové.

· Autory skvělých obálek série jsou výtvarník Lubomír Kupčík a grafik Lukáš Tuma.

· Závěrečný případ zmocněnce moravského zemského soudu Mojmíra Mráze ze Žezlic.

PR: Antologie Jiný kraj

Článek od: Redakce - 07.02.2023

Fantazie je prý nekonečná. Čtenáři beletrie často říkají, že do knih utíkají před nástrahami soudobého světa. Velmi populární je v tomto směru fantasy, sci-fi a hororová literatura. Ale fantastická literatura může sloužit nejen jako únik, nýbrž i trefně glosovat současnou situaci.

UKÁZKA: Lucie Lukačovičová, Čepel azylu

Článek od: Redakce - 14.12.2022

„Použij cokoli, co funguje, a přežij!“ – to je heslo lovců nadpřirozených monster. Již podruhé se můžete vydat do světa, ve kterému udržuje rovnováhu nadpřirozených sil lovecká organizace Azyl a kde se snaží přežít i samotář a odpadlík Benedikt.

UKÁZKA: Jana Kvičerová, Pán nočních můr

Článek od: Redakce - 08.11.2022

Jana Kvičerová se narodila v roce 1992 v Litoměřicích, aktuálně bydlí kousek od Roudnice nad Labem, miluje fantastiku a psaní, taky je redaktorkou Sardenu, takže na její jméno můžete narazit v našich článcích a před pár dny jí vyšla úplně první kniha.

Zajímá vás, jestli by Pán nočních můr byl pro vás? Přečtěte si ukázku a další informace a...

UKÁZKA: Ondřej Neff, Operace Armagedon

Článek od: Redakce - 28.09.2022

    • Žijící legenda české science fiction Ondřej Neff se vrací ke své kultovní dobrodružné sci-fi sérii!
    • Román volně navazuje na knihy Jádro pudla, Pán Modrého meče, Čarodějův učeň a Šídlo v pytli.
    • Nakladatelství Mystery Press chystá na příští rok autorovu novinku z cyklu Arkádie.

UKÁZKA: Tomáš Němec, Život válečníka

Článek od: Redakce - 12.09.2022

· Epická fantasy ve stylu „meč & magie“ znovu ožívá v rukou toho nejpovolanějšího tvůrce!

· Tomáš Němec je bývalý šéfredaktor SF/F magazínu Pevnost a autor dvou epizod ze série Agent JFK.

· Kniha plná drsných mužů, nebezpečných žen, děsivých monster a nečekaných konců.

·

UKÁZKA: Ondřej Neff, Hu! Povídky Dědka Čucháka

Článek od: Redakce - 04.05.2022

 Ondřej Neff, legenda současné české science fiction, píše příběhy z kolonizovaného Měsíce už od roku 1990. Dnes tvoří cyklus Arkádie pět románů a jedenáct povídek, přičemž v sedmi z nich vystupují jako hlavní protagonisté Kuba Nedomý a Dědek Čuchák. 

• Sbírka všech povídek o Kubovi Nedomém & Dědkovi Čuchákovi z autorovy série Arkádie!
• Kniha volně navazuje na romány Měsíc mého života, Rock mého života, Hvězda mého života a Ultimus.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Ukázka