RECENZE: Martin Šust (ed.), Plnou parou

Článek od: Monika Slíva - 23.03.2014

Plnou parou rozhodně není první antologie, které se Martin Šust dopustil, a stejně jako jeho předchozí počiny v sestavování povídek zahraničních autorů je to opět velmi zajímavá a pro čtenáře přínosná záležitost. Jak už sám název napovídá, zaměřil se v tomto případě s výběrem povídek a autorů na retrofuturismus v mnoha podobách.

SLOUPEK: Mých 5 let se Sardenem

Článek od: David P. Stefanovič - 17.11.2012

Neskutečně rychle uteklo 5 let, které jsem k 12. listopadu letošního roku prožil jako redaktor internetového deníku Sarden. Zpočátku našeho vztahu to byl – stejně jako já – nevycválaný mladík, držící se máminy sukně...

INTERVIEW: Ian R. MacLeod

Článek od: David P. Stefanovič - 01.11.2010

Iana R. MacLeoda známe u nás především jako jednoho z autorů, díky kterým nakladatelství Laser zavedlo do domácího prostředí pojem New Weird. Nejen o tomto subžánru vám s ním přinášíme rozhovor…

RECENZE: Ian MacLeod, Dům bouří

Článek od: David P. Stefanovič - 19.08.2009

Je to tak, kniha, na kterou jsem osobně netrpělivě čekal od dočtení Světlověku, konečně vyšla v českém překladu, a tuzemští čtenáři tak mají možnost vrátit se do kouzelné Anglie Věku světla. Kouzelné proto, že každodenní život v ní je určován existencí substance zvané éter. Díky ní je většina činností, při nichž si v naší realitě sdíráme své ubohé ruce a hrby, vykonávána pomocí jednoduchých zaklínadel.

Přihlásit se k odběru RSS - I. R. MacLeod