RECENZE: Carlton Mellick III., Magořina

Článek od: Madla Pospíšilo... - 07.10.2022

Fantazákům a milovníkům rozličného hororu není třeba osobu Carltona Mellicka III. více představovat. Pro ty, kteří jsou jeho dílem dosud nepolíbeni, je slušné dodat, že se jedná o otce zakladatele žánru bizarro fiction a zároveň i o enfant terrible temné fantasy.

RECENZE: Carlton Mellick III., Lidožrouti z Lízátkova.

Článek od: ena - 17.03.2021

Kto by si aspoň raz za čas nedal niečo sladké? Niekto mlsá verejne, iný potajomky, sem-tam či niekoľkokrát denne. V detstve sme milovali rozprávky o krajinách nekrajinách z cukrovej vaty a marcipánu. V dospelosti sme na ne zabudli. Hrdina nášho príbehu zabudnúť nedokázal. Lenže on mal na to dôvody. A veľmi presladené dôvody. Čo však, keď krajina z cukru naozaj existuje a domorodci sú skutoční ľudomili? Nie hypoteticky, úplne prakticky...

RECENZE: Carlton Mellick III, Plyšákokalypsa

Článek od: Petr Simcik - 07.09.2020

Lidé to zas jednou podělali a dostali na frak od jednoho ze svých výtvorů. Tentokrát to nebyly radiací přerostlé ještěrky nebo k vraždění navržení roboti, tím méně nějaká celoplanetární umělá inteligence. Byly to hračky. Malé plyšové potvůrky, autíčka, vojáčci na hraní.

Přihlásit se k odběru RSS - C. Mellick III