AKCE: HorrorCon 2023

Článek od: Redakce - 08.11.2023

Osmý ročník kultovního festivalu HorrorCon, který široké veřejnosti přestavuje horror ve všech jeho uměleckých formách, se letos koná v sobotu 11. 11. 2023 v pražském klubu Kotelna.

POZVÁNKA: Game Access 2022

Článek od: Redakce - 17.05.2022

Dva roky. Dva roky se herní scéna musela obejít bez živých událostí, na kterých by mohla studia prezentovat svou tvorbu a vývojáři předávat své poznatky. Dva roky se nováčci museli spolehnout pouze na neosobní online setkání a bojovat s algoritmem, aby si získali alespoň trochu pozornosti a nabrali zpětnou vazbu. V druhé polovině 2021 se navrátila lokální setkání.

POZVÁNKA na 5 × 5 × Triumvirát

Článek od: Redakce - 07.01.2019

Máte chuť psát a nejste si sebou úplně jistí? Nebo se třeba jen chcete setkat s podobně postiženými jedinci? Máte to blízko do Prahy? Pak zbystřete, protože tahle akce by vás mohla zajímat!

POZVÁNKA: RotiCon 2018

Článek od: Redakce - 23.09.2018

Všem, kteří toto uzří, reinkarnaci známé pražské akce oznamujeme! Jsme nový con, který absorboval ducha legendárních Eroticonů. Náš repertoár čítá nejen erotiku ve scifi a fantasy, ale i nová témata, která na žádném jiném conu nenajdete.

POZVÁNKA: CONiáš 2018

Článek od: Redakce - 16.09.2018

Rok s rokem se sešel a Městská knihovna v Praze zve na další ročník jednodenního conu CONiáše. Nemusíte se bát dorazit – budete totiž pod ochranou hrdinů, protože právě hrdinství je téma, které celý program spojuje.

POZVÁNKA: Křest nové knihy Julie Novákové

Článek od: Redakce - 10.04.2018

Světy za obzorem, které napsala Julie Nováková se oficiálně vydají na svou pouť knižním vesmírem již tento pátek. Přijďte je pokřtít do Galerie Národní technické knihovny. A hned tady se můžete navnadit krátkou ukázkou z jedné povídky.

22. PragoFFest – velký festival popkultury. Videohry, kostýmy, comics, anime, seriály, stolní hry…

Článek od: Redakce - 28.01.2018

Modrá škola (Praha Háje) opět přivítá fanoušky sci-fi, fantasy a hororu v hrách, filmech, seriálech, anime, comicsech, knihách, kostýmech. Připraveno je pro ně přes 550 pořadů. Hráči si užijí několik desítek konzolí a počítačů s videohrami, 40 stolů s deskovými a karetními hrami.
Největší pražský festival popkultury proběhne od 1. do 6. února 2018, o dva dny delší, než loni.

Pozvánka na Minicon

Článek od: Redakce - 08.12.2017

Klub Julese Vernea a nakladatelství Argo letos opět pořádají tradiční Minicon, jehož tradice sahá až do 80. let. Letošní téma conu jsou autorské světy a dlužno podotknout, že se podařilo do programu shromáždit elitu české fantastiky, tudíž pokud máte zítra volno, neváhejte.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Pozvánka