PR: A bude hůř: Povídky na ostří žiletky

Článek od: Redakce - 31.10.2010

Martin Moudrý (Temné záblesky, Iustus) a Mark E. Pocha (finalista literárních soutěží Ježíšku já chci plamenomet, Rokle šeré smrti a j.) vydají společnou sbírku splatterových povídek s příznačným názvem A bude hůř.

Půl tuctu žánrových povídek bude mít jednoho společného jmenovatele: umírání (ve všech jeho podobách). A jak vyjadřuje název knihy, ať už se děje s literárními hrdiny cokoliv, nikdy to není tak zlé, aby to nemohlo být ještě horší. Ale to nakonec platí i ve skutečném světě...

Seznámíme se s drsným agentem ÚVKSČ, pro nějž jsou kvantové časoprostory denním chlebem. Šikanovaný chlapec dostane jednoho dne netradičního domácího mazlíčka. Dozvíme se, jestli je lepší smrt nebo šílenství, a jestli po globální apokalypse zůstanou na Zemi alespoň zbytečky lidskosti. A jak dodávají sami autoři: „Po přečtení si nestěžujte, že jsme vás nevarovali.“

Knihu vydá nezávislé slovenské vydavatelství, ale nebojte se, bude kompletně v češtině. Karmínový příliv splatterových povídek můžete na pultech vybraných knihkupectví očekávat už začátkem prosince. Takže pokud znáte někoho, komu byste přáli to nejhorší, nemusíte dál hledat vhodný dárek pod stromeček.

P. S.: Podle velmi nedůvěryhodného zdroje pokřtí autoři sbírku na jednom z českých conů netradičním způsobem – přímo na místě odebranou krví. A ne nutně vlastní...

Komentáře

Urcite sa to bude dat zariadit (aspon tie podpisy, Stastena nam v poslednej dobe akosi nereaguje  na maily:-)

Ty podpisy by měly být vlastní krví autorů. To pro budoucí DNA rozbory (-;

Jinak se pokud někdo použije za své jméno finalista soutěží Ježíšku a RŠS, tak se cítím poctěn (-;

Přidat komentář