Recenze (a modelaření): Jan Drnek – 1938 (a LT-35 z říjnové války)

Článek od: Michael Pešťák - 22.09.2020

V roce 2007 se na knižním trhu objevila objemná kniha s divoce zbarvenou obálkou a podivným názvem „Žáby v mlíku“. Šlo o paralelní dějiny ČSR od známého plzeňského trampa a monarchisty Jana Drnka. Tato na české poměry velmi kvalitní alternativní historie se po letech dočkala druhého, silně přepracovaného vydání. 

RECENZE: Jan Drnek - 1938, Neporaženi

Článek od: Petr Simcik - 28.11.2017

Druhý přepracovaný díl Žab v mlíku začíná posledními dny míru. Republika odmítla Hitlerovo ultimátum a teď, plně mobilizována, v režimu válečného hospodářství čeká na první tah Wehrmachtu. Na 1938 Neporaženi je mimo jiné skvělé to, že výše uvedená věta je vše, co z předchozího dílu potřebujete vědět. 

RECENZE: Jan Drnek, 1938 – Věrni zůstaneme

Článek od: Petr Simcik - 14.09.2017

1938 – Věrni zůstaneme je nově vydaná první část románu Žáby v mlíku. Žáby v mlíku si totiž i přes podivný název a mizernou redakci získaly dostatek nadšených fanoušků, aby namotivovaly Jana Drnka k jejich rozšíření – a co je hlavní, CPress k novému a konečně redakčně zvládnutému vydání. A hned v úvodu předestírám, že nové vydání stojí za to. (Minimálně proto, že je mnohem reprezentativnější než to původní, ale také delší.)

Přihlásit se k odběru RSS - 1938