ROZHOVOR se Zuzanou Strachotovou

Článek od: Madla Pospíšilo... - 21.09.2023

Zuzana Strachotová kolem sebe víří auru tajemna a neznáma. Prozradila na sebe pouze to, že miluje anime a že se zabývala čínským bojovým uměním Wing Chun.
V českém literárním rybníčku není žádným nováčkem, v roce 2017 debutovala v nakladatelství Fantom Print sci-fi románem Devět dní, v němž se náboženský fanatismus ve světě Citadely střetává s touhou po svobodě Povstalců. V roce 2019 pak navázala pokračováním nazvaným Devět nocí, jež je zároveň uzavřením příběhu.
Letos jí v nakladatelství Epocha vyšel román Vypůjčený čas. A nejen o něm budeme s autorkou hovořit.

RECENZE: Vypůjčený čas, Zuzana Strachotová

Článek od: Madla Pospíšilo... - 19.09.2023

Zuzana Strachotová není v žánru sci-fi žádným ořezávátkem a že umí skutečně výborně psát, ukázala už ve svém debutu Devět dní. Její nová kniha Vypůjčený čas je začátkem nové série a pracujíce se zdánlivě jednoduchou premisou známou z mnoha sci-fi filmů a seriálů. Ať už se z dlouhého spánku ve stázi probudí nejnebezpečnější zločinec na světě, nebo dredatý floutek se zálibou v chilli a čatní či zdánlivě křehká dívka trpící nevyléčitelnou nemocí, zdálo by se, že na toto téma není už moc co vymýšlet.

Přihlásit se k odběru RSS - Z. Strachotová