RECENZE: Nik Perumov, Letopisy zlomu

Článek od: veronikamah - 05.06.2018

Ruských autorů píšících v žánru se k nám mnoho nedostává. Jen se zkuste chvíli zamyslet. Jaké jméno vám naskočí jako první? Pravděpodobně Sergej Lukjaněnko . A pak dlouho nic. To se ale snad díky nakladatelství Triton brzy změní. V loňském roce se rozhodlo přihrát tuzemským čtenářům do rukou vskutku epickou fantasy ságu z pera ruského autora Nika Perumova . Tedy její první dva díly.

Vánoční tipy Sardenu

Článek od: Redakce - 19.12.2017

Ačkoliv je to jen těžko uvěřitelné, opět je prosinec, opět budou Vánoce a dá se říct, že rutina vládne všemu kolem nás. Ani my se tedy nemůžeme odchýlit od zavedených standardů. I letos jsme si pro vás připravili vánoční sardenské tipy na (nejen) knižní dárky a místo literárních vyhlídek směrem vpřed se můžete podívat, co zaujalo naše redaktory v průběhu letošního roku. Možná vás na poslední chvíli kousne do zadku ještě nějaká inspirace a uděláte někomu blízkému (nebo sobě) neplánovanou radost.

UKÁZKA: Nik Perumov, Letopisy zlomu

Článek od: Redakce - 13.10.2017

Již několik století uplynulo od ničivých válek, v nichž lidé přemohli ostatní rasy. Dnes je lidská říše magickými řády udržována v područí násilí a strachu. Nový pán Říše se však od svých předchůdců liší. Nechce být pouhou loutkou, touží po skutečné moci. Dvorní mágové ho od dětství učili, aby byl nelítostný a nesmiřitelný – a nyní je připraven obětovat cokoli...

RECENZE: Nikolaj Perumov, Letopisy zlomu

Článek od: Monika Slíva - 12.10.2017

Vždycky existují proroctví a pokaždé se najde někdo, kdo si je pamatuje. Někdo na ně narazí náhodou a obrátí kvůli nim celý svůj život vzhůru nohama. A jindy se zas předávají ústně z generace na generaci a jsou jediným hřebem, který drží umírající národ na stěně světa.

Přihlásit se k odběru RSS - N. Perumov